想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 121


1#
發表於 11-10-3 02:40 |只看該作者
今早(晨尿)用曼秀XX既驗孕棒驗孕, 係五分鐘內出現左一條好淺色既紅線.
下午再買活色XX既驗孕棒, 但一啲反應都無.....

唔知大家幫唔幫到我呀?mouth:
我會唔會係差唔多黎M 先有咁既反應?
因為我遲左一星期都未黎M 喇......

THANKS!!!!!!
http://www.baby-kingdom.com/?191515
---------------------------------------------

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo