想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-10-3 12:10 |只看該作者
我係醫院等排期 但流啡水 驚唔驚架?定係正常現象?




大宅

積分: 2303


2#
發表於 11-10-3 12:57 |只看該作者
吾好驚住!流啡未必有事,你即刻最好搵私家E生睇左先啦!買個安心ma!有咩事都及時發現~遲左就大件事啦!(過來人)


大宅

積分: 4497


3#
發表於 11-10-3 13:06 |只看該作者
雖然我未confirm bingo但日啡水都係繼續來..... 已經第3日喇.... 但好彩份量比之前少左..... 今日請左假休息同book左lunch後睇私家醫生, 你都快d搵個醫生book來睇睇啦.....


大宅

積分: 2143


4#
發表於 11-10-3 14:21 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-3 12:10
我係醫院等排期 但流啡水 驚唔驚架?定係正常現象?

建議搵個c+睇,同埋盡量休息多d,小心為上 !!

仲有,我啱啱忍唔住喺公司toilet check咗..........."pregnant 2-3weeks"呀,我估我地預產期會好近


點評

Sakpp  Congratulations!!!!  發表於 11-10-3 14:52

<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b1.lilypie.com/mE8Ep8.png" alt="Lilypie 1st Birthday Ticker" border="0"  /></a>


男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-10-3 14:33 |只看該作者

回覆:Pretty_P 的帖子

真的?我4/9 day1 ga !! 你呢
恭喜晒!




男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-10-3 14:33 |只看該作者

回覆:ggkung 的帖子

見左醫生 佢都未照到個胎 叫我休息多d




男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-10-3 14:34 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

我見左醫生喇 希望無事
祝你都成功呀!




大宅

積分: 2143


8#
發表於 11-10-3 14:41 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-3 14:33
真的?我4/9 day1 ga !! 你呢
恭喜晒!

我6/9 day1,cycle 大約30days

希望大家一切順利啦
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b1.lilypie.com/mE8Ep8.png" alt="Lilypie 1st Birthday Ticker" border="0"  /></a>


男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-10-3 14:43 |只看該作者

回覆:Pretty_P 的帖子

好近呢
希望大家都順順利利!




大宅

積分: 4497


10#
發表於 11-10-3 17:45 |只看該作者

回覆:Pretty_P 的帖子

Congratz ah!!!




大宅

積分: 4497


11#
發表於 11-10-3 17:47 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我都睇完喇...做左個pregnancy test & ultrasound... pregnancy test = not pregnant... Ultrasound 又咩都看不到... 醫生話可能性有二: m來早了... 亦有機會著床未睇倒... 叫我睇埋哩個禮拜先... 但我自己就打定輸數...

你地兩位bingo 左要小心身子, 好好休息呀!!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo