想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 900


1#
發表於 11-10-3 14:06 |只看該作者
原本day11-12早上check有少少線,但係day12突然分秘有少少血絲同帶淡粉紅色,之後Day13-14check已經無線!我真係好唔開心,每個月就係想好好掌握排卵,但係今次似失敗...我已經try左就黎一年,本來想今個月try多次,唔得就下個月iui...
請問大家有冇試過好似我咁,係咁唔會再排卵?
唉,有時真係想算....




別墅

積分: 900


2#
發表於 11-10-3 17:28 |只看該作者

回覆:排卵血=排卵失敗?

請問有冇人試過好似我咁?因為我唔係第一次係咁,超過ultrasound子宮無問題...




大宅

積分: 1229


3#
發表於 11-10-3 19:41 |只看該作者
你的情形好似我呀!血絲唔多!只係去vv時有少少l我都想知咩事?好擔心呀!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


4#
發表於 11-10-3 20:33 |只看該作者

引用:原本day11-12早上check有少少線,但係day12

原帖由 Kikiwiwi 於 11-10-03 發表
原本day11-12早上check有少少線,但係day12突然分秘有少少血絲同帶淡粉紅色,之後Day13-14check已經無線! ...
我情況有d似,d8開始紅d有淺控,d9&10深左dd,d10有米白分泌,d11完全冇線,但唔小心dun親尾龍骨,d12早上極淺控,但toilet時流左好多不明既血,好似唻m時最多量果日去toilet咁,但之後完全冇再流,傍晚再check紅d冇線,今日d13中午再check有淺控,下晝去睇中醫吉叔話我dun親尾龍骨,都有機會影響排卵既,但佢叫我照順其自然dodo喎!所以都唔知排左未排定冇得排,食完7日藥先返去再睇吧!





大宅

積分: 4810


5#
發表於 11-10-3 21:44 |只看該作者

回覆:排卵血=排卵失敗?

有排卵血唔等於排卵失敗架!可能係內分泌出現問題!你下個月打算做iui,咁即係睇左生育科醫生啦,你有冇問佢?佢有冇同你檢查過排卵情況?




別墅

積分: 900


6#
發表於 11-10-4 02:12 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

我只係分秘有啲血絲,不過我諗諗吓可能因為我之前一曰撞親個胅頭哥,宜家仲腫同瘀哂呀。如果真係關事,以後大家都要小心啲呀!
我都係睇緊吉叔呀,就係睇完佢之後果曰就撞親...果日睇佢我仲問佢我仲有冇咁虛,佢仲話我身體好左,宜家只係等時機...希望今個月大家都會排卵啦!




別墅

積分: 900


7#
發表於 11-10-4 02:17 |只看該作者

引用:有排卵血唔等於排卵失敗架!可能係內分泌出

原帖由 stupidtaz 於 11-10-03 發表
有排卵血唔等於排卵失敗架!可能係內分泌出現問題!你下個月打算做iui,咁即係睇左生育科醫生啦,你有冇問 ...
我冇去醫生度照呀,好似好大陣象咁,希望下個月正常返啦.




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-4 10:31 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-10-4 10:45 編輯

回覆 Kikiwiwi 的帖子

我今個cycle都第一次出現, 但只是一個黃昏
由於呢個問題, 我已serach了好耐, 而結果:
只要不超過3日, 而又唔係個個月都有, 係無問題的, 如果多過3日, 有可能是有癗的問題, 需要睇醫生

在中醫角度, 始終出血都唔係好, 可以調理,
但在西方角度反而是好事, 而且代表了生育強, 又可以用最天然簡單的方法, 明確地知道何時排卵。
你可以在yahoo用"Ovulation Spotting" serach, 就可以睇到西方點睇排卵血, 其中一條link : http://www.justmommies.com/articles/ovulation-spotting.shtml

而所謂排卵血都是一些自然現象,只要你肯定果d血, 真係排卵血的話~

排卵血出現, 代表當天至兩日內排卵, 我今次有排卵血, 剛好又配合了我的分泌, 紅d及體溫, 時間上的確全部吻合!!
在我出排卵血當日, 同時出現小拉絲, 兩日後, 出現多分泌及長拉絲, 同時間紅d深色開始變淺, 體溫亦下跌了




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo