想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-3 16:00 |只看該作者
但只得一條線,感到好失落



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2678


2#
發表於 11-10-3 16:52 |只看該作者

引用:但只得一條線,感到好失落 +

原帖由 creami0823 於 11-10-03 發表
但只得一條線,感到好失落
頭先有些不甘心,打電話給c+醫生可否打安胎針,佢話醫院有比塞葯就ok,夠咖啦唔駛打~~連打安胎針機會都冇



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2377


3#
發表於 11-10-3 16:58 |只看該作者

回覆:好失望呀,做完ivf後第八天買驗孕棒,

第八天會唔會太早呢?不是14天嗎?




大宅

積分: 2678


4#
發表於 11-10-3 17:02 |只看該作者

回覆:YY_2011 的帖子

同我一齊做有三個,一位已經係做過ivf有個囡囡嘅媽咪,佢今次做放雪胎,佢話其實放胎後七至八天已驗到。




15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 3461


5#
發表於 11-10-3 17:46 |只看該作者

回覆:好失望呀,做完ivf後第八天買驗孕棒,

唔好自己嚇自己,我都試過放胎後第七日用綠d check, 白雪雪...第九日用萬0牌棒棒check,都係白雪雪,有少少唔開心,但都盡量安慰自己,其實都仲係好早期......得返一支棒棒,跟住忍手唔check...到驗血前一日,即day14朝早,我訓醒用埋支棒棒,終於見到兩條線

你依家先第八日,仲係好早期,唔好唔開心,會影響阿b...




男爵府

積分: 8779


6#
發表於 11-10-3 17:49 |只看該作者
回覆 creami0823 的帖子

你太早驗喇,自己嚇自己...個個人身體唔同,hcg 可能冇咁快升....唔好自己嚇自己.
你等多六日再驗,要放鬆呀.


大宅

積分: 2678


7#
發表於 11-10-3 17:51 |只看該作者

引用:唔好自己嚇自己,我都試過放胎後第七日用綠

原帖由 lolonorna 於 11-10-03 發表
唔好自己嚇自己,我都試過放胎後第七日用綠d check, 白雪雪...第九日用萬0牌棒棒check,都係白雪雪,有少少 ...
但係你白雪雪只是未check到,但我有一條好深色嘅紅線。代表冇~唉,我情願白雪雪代表仲有機會。我呢幾天連個胸到無谷啦~~



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 4810


8#
發表於 11-10-3 21:50 |只看該作者

回覆:好失望呀,做完ivf後第八天買驗孕棒,

早左驗喇!過多幾日再驗啦!塞藥都係安胎藥,支持黃體酮架!




大宅

積分: 1837


9#
發表於 11-10-3 22:04 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

太早驗喎!咪咁早自己嚇自己,心情不好影響BB呀!




大宅

積分: 2447


10#
發表於 11-10-3 22:19 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

我都覺得早左d bor




男爵府

積分: 7674


11#
發表於 11-10-4 00:30 |只看該作者

回覆:好失望呀,做完ivf後第八天買驗孕棒,

Too early
Check again add oil




男爵府

積分: 9100


12#
發表於 11-10-4 00:36 |只看該作者
creami0823 發表於 11-10-3 16:00
但只得一條線,感到好失落
最好照醫生吩咐的日子才驗, 一般都建議放胎後14-16天用棒驗, 有線才返去CONFIRM


大宅

積分: 2678


13#
發表於 11-10-4 00:42 |只看該作者

回覆:gkk 的帖子

真的嗎,我買果種驗孕棒話可提早四天知咖,正常我經期預計9號到,但點解要我十六天才回去check嘅?



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


別墅

積分: 920


14#
發表於 11-10-4 00:53 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

咁你係幾時打排卵針呀?ivf cycle 會有不同的。你太早check了點可以咁快判斷呢?你要有耐性呢! 做d應該對你有幫助既事。例如睇下懷孕初期食咩好,等等...盡量 分散注意力。加油呀。




大宅

積分: 2678


15#
發表於 11-10-4 01:01 |只看該作者

回覆:babycream2010 的帖子

排卵針係22/9打咖



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


男爵府

積分: 9100


16#
發表於 11-10-4 01:47 |只看該作者
creami0823 發表於 11-10-4 00:42
真的嗎,我買果種驗孕棒話可提早四天知咖,正常我經期預計9號到,但點解要我十六天才回去check嘅?



...
醫生給你的日子一般會保守D, 如BINGO的話16天可明確D睇到線

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo