想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5607


1#
發表於 11-10-4 14:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2552

畀面勳章


2#
發表於 11-10-4 14:57 |只看該作者
taztaz0101 發表於 11-10-4 14:31
次次都唔中, 做人(do do)真係無乜樂趣!!!!

um....係.....啲人成日叫人放鬆,但真係想要bb又點能夠好忘我咁enjoy~
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


3#
發表於 11-10-4 15:12 |只看該作者
回覆 taztaz0101 的帖子

我已覺左好耐, 係為do而do, 仲要次次都滿有期望但原來係食炸糊


大宅

積分: 2552

畀面勳章


4#
發表於 11-10-4 15:23 |只看該作者
loulouchan 發表於 11-10-4 15:12
回覆 taztaz0101 的帖子

我已覺左好耐, 係為do而do, 仲要次次都滿有期望但原來係食炸糊 ...

me too....我呢個月又係詐糊,m又唔嚟又唔中,都唔知咩態度!

BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


5#
發表於 11-10-4 15:31 |只看該作者
回覆 dollylash 的帖子

妳又知妳唔中? 未黎m應該仲有機喎, 加油呀!!
我就真係個個月都唔中, 已經去到放棄階段喇, 之前成日喊但而家已經咩都唔再理啦!


大宅

積分: 2552

畀面勳章


6#
發表於 11-10-4 15:35 |只看該作者
loulouchan 發表於 11-10-4 15:31
回覆 dollylash 的帖子

妳又知妳唔中? 未黎m應該仲有機喎, 加油呀!!

我今日Day36喇~今朝check CB digital 好決絶咁出"Not Pregnant"
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2956


7#
發表於 11-10-4 16:03 |只看該作者
本帖最後由 ttmy 於 11-10-4 16:08 編輯

唔好意思,我想請問各位姊妹試咗一排都未中,你哋M準唔準??係咪每個月都搵到排卵日??
我咁問係因為我成日都擔心,搵到排卵日都試好耐先中得到
[url=http://www.pregnology.com][/url]


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


8#
發表於 11-10-4 16:09 |只看該作者
ttmy 發表於 11-10-4 16:03
唔好意思,我想請問各位姊妹試咗一排都未中,你哋M準唔準??係咪每個月都搵到排卵日?? ...
我都算準架, 每個月紅d都有深粗, 老天爺要同我作對我都無辦法, 唯有唔生啦, 兩個人生活係悶左的, 不過都可以好快樂!


大宅

積分: 2956


9#
發表於 11-10-4 16:22 |只看該作者
回覆 loulouchan 的帖子

唔好咁灰啦!有冇嘗試搵下邊度出咗問題呢???要放鬆地堅持,但我都知好難...
我第一個CYCLE用紅D已經好緊張,搞到搵唔到排卵日;第二個CYCLE終於搵到排卵深粗,但因為同老公就唔啱時間MISS咗,嚟緊第三個CYCLE啦!大家都要加油呀~~
[url=http://www.pregnology.com][/url]


大宅

積分: 1238


10#
發表於 11-10-4 16:34 |只看該作者

回覆:loulouchan 的帖子

好同意呀




大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


11#
發表於 11-10-4 16:40 |只看該作者
回覆 ttmy 的帖子

我又唔係灰既, 只係覺得好多野唔係自己可以強求, 唯有慢慢等啦, 時機未到點急都無用...
其實我咩都做哂, 婦科醫生話我一切正常, 中醫師又話我應該唔難有, 係體質濕的, 迷信到連送子觀音都去拜, 無耐試緊第8個cycle都未有, 眼見有好多jm都過哂版自己就仍然係度...所以我覺得抱住放棄態度會好的!

點評

hichan  the same~  發表於 11-10-8 22:37


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-10-4 16:43 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-10-4 16:45 編輯

聽大家咁講, 真係好悲~~

我想知其實成日話要放鬆, 究竟邊part要放鬆?? dodo?? 受精期?? 著床期?? 定由dodo至bingo期呀??
如果受精同著床期, 同緊張會有聯繫既咩?? 定純粹安慰人咋??咁有d人比人強姦左, 點解又可以成孕??
係唔係好似中國人咁, 解釋唔到就賴鬼賴神咋??
好疑惑~~



大宅

積分: 1357


13#
發表於 11-10-4 17:05 |只看該作者
rosaki 發表於 11-10-4 16:43
聽大家咁講, 真係好悲~~

我想知其實成日話要放鬆, 究竟邊part要放鬆?? dodo?? 受精期?? 著床 ...

具體上我都想知, 不過之前睇D報導, 話要享受返好似舊時一樣的性愛, 咁舊時dodo果時又真係唔會諗住係為左有BB嘅....

不過講易做難, 思想好難控制.....


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


14#
發表於 11-10-4 17:20 |只看該作者
回覆 loulouchan 的帖子

你試左幾耐先?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


15#
發表於 11-10-4 17:22 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

你好爆呀. 哈哈


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


16#
發表於 11-10-4 17:25 |只看該作者
hey,,,我試左9個月啦都唔鬼中, 同6合彩一q 樣架, 我係今個月先開始用紅d 同量體溫咋,,,有時d 人問幾時生,我話遲d 先怕痛咁講帶過就算

其實你地怕唔怕生時十級痛架, 其實我好怕,,,呵呵


大宅

積分: 1512


17#
發表於 11-10-4 17:27 |只看該作者
今個月做到我怕怕~


大宅

積分: 2552

畀面勳章


18#
發表於 11-10-4 17:27 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-10-4 17:25
hey,,,我試左9個月啦都唔鬼中, 同6合彩一q 樣架, 我係今個月先開始用紅d 同量體溫咋,,,有時d 人問幾時生,我 ...

所以我諗住如果有咗會開刀......唔敢順產~
BB雞有書讀啦~


珍珠宮

積分: 30303


19#
發表於 11-10-4 17:34 |只看該作者

回覆:次次都唔中, 做人(do do)真係無乜樂趣!!!!

我有一日都問我老公:你估我哋會中六合彩先定bingo先?




大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


20#
發表於 11-10-4 17:49 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-10-4 17:25
hey,,,我試左9個月啦都唔鬼中, 同6合彩一q 樣架, 我係今個月先開始用紅d 同量體溫咋,,,有時d 人問幾時生,我 ...
我同你差唔多, 過埋今個cycle唔得就踏入第9 cycle啦, 頭6個cycle都有量體溫, 而家無量啦, 只用紅d check排卵, 真吹脹!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo