想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2269


1#
發表於 11-10-5 13:57 |只看該作者
綠d最頂比昨天前天深dd,今天普通科醫生才肯寫信到健康院排期(在診所有再驗但醫生說有線但沒理由係淺線)今個月好唔準平時大約三十四五日一個cycle。但今個cycle day 43先哈哈笑及紅d深粗。(我是紅d新手今個月第一次用)。想請教各jm綠d通常排卵後day幾綠d才深粗?今天是排卵後day14。另外如下週看婦科醫生照超聲波會睇到什麼?
myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo