想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10559


1#
發表於 11-10-6 09:07 |只看該作者
係22-23/9見到紅d深粗,呢個月勤力做左16次,如果24號冇深粗係排卵既話,今日都係排卵後12日…

早幾日開始作嘔,琴日仲嘔到出黎,又多胃氣,又感覺到子宮好累,個人又訓唔夠,仲谷胸………

真你諗住好大機,點知琴晚半夜去小便後有少少淡粉紅色血絲,之後今朝都係,不過仲小d,咁我咪用綠d & cb digital驗囉,點知結果咩都冇………… 好難過,都唔個點同老公講。



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 1229


2#
發表於 11-10-6 09:25 |只看該作者
係咪遲d 先check 到, m小姐揾左你啦


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


3#
發表於 11-10-6 09:27 |只看該作者
唔好咁啦, 再努力過


子爵府

積分: 10559


4#
發表於 11-10-6 09:29 |只看該作者

回覆 回覆:Yvonne1127的帖子

未呀,而家又冇晒粉紅色。
不過我未試過咁,最難受係點解我冇又會嘔,仲要係好酸好酸…………咁我咪白嘔



點評

wy_yen  可能未咁快check到呀~因為開頭HCG太少,未夠去話你聽你可能有O左呢~  發表於 11-10-6 09:49

堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10559


5#
發表於 11-10-6 09:30 |只看該作者

回覆 回覆:HCBABY的帖子

接受現實中。



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 13558


6#
發表於 11-10-6 09:37 |只看該作者
如果中左的話, 無咁快會路架, 我6WK開始嘔都算早了. 下次再努力. 但我覺得一個月咁多次, 丁丁的QUALITY 會唔會下降?


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


7#
發表於 11-10-6 09:37 |只看該作者
M小姐都未黎, 咁快咁灰?
Monkey媽媽


子爵府

積分: 10559


8#
發表於 11-10-6 09:43 |只看該作者

回覆 回覆:bbfaye的帖子

唔知呀,我同老公都係想做就做咋…



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 4497


9#
發表於 11-10-6 09:44 |只看該作者
回覆 wastewater 的帖子

M未來唔好灰心住.....
會唔會係著床血呀~??


子爵府

積分: 10559


10#
發表於 11-10-6 09:45 |只看該作者

引用:M小姐都未黎, 咁快咁灰?

原帖由 Monkey媽媽 於 11-10-06 發表
M小姐都未黎, 咁快咁灰?
排卵後12日用電子果隻都驗唔到,肯定冇機。



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10559


11#
發表於 11-10-6 09:46 |只看該作者

引用:回覆 wastewater 的帖子 M未來唔好灰心住.

原帖由 bbnboot 於 11-10-06 發表
回覆 wastewater 的帖子

M未來唔好灰心住.....
12日看著床,我自己都唔信,算啦,下之努力



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 3397


12#
發表於 11-10-6 10:28 |只看該作者
其實如果BINGO係無咁快嘔㗎,好多時都係心理作用咋!mouth:


子爵府

積分: 10559


13#
發表於 11-10-6 10:50 |只看該作者

引用:其實如果BINGO係無咁快嘔㗎,好多時都係心

原帖由 lengkwan 於 11-10-06 發表
其實如果BINGO係無咁快嘔㗎,好多時都係心理作用咋!
哦…唉



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 4131

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 11-10-6 10:55 |只看該作者
可能仲早綠d未check到,有無用紅d check下?


子爵府

積分: 10559


15#
發表於 11-10-6 11:04 |只看該作者

引用:可能仲早綠d未check到,有無用紅d check下?

原帖由 teddy3200 於 11-10-06 發表
可能仲早綠d未check到,有無用紅d check下?
有,不用得好淺既印咋。
我仲用埋cb digital都唔中呀。



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10559


16#
發表於 11-10-6 11:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 teddy3200 於 11-10-06 發表

原帖由 wastewater 於 11-10-06 發表
有,不用得好淺既印咋。
我仲用埋cb digital都唔中呀。
咁淺咋…死得
temp_photo.jpg



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10559


17#
發表於 11-10-6 12:21 |只看該作者

失望,本以為有左

流啡色喇,下個月努力過



堅持到底, 就是勝利!


珍珠宮

積分: 30303


18#
發表於 11-10-6 13:19 |只看該作者

引用:流啡色喇,下個月努力過 +

原帖由 wastewater 於 11-10-06 發表
流啡色喇,下個月努力過
你有無睇中醫,中醫話嚟m流啡代表身體唔好,我以前都係,睇中醫後無喇




子爵府

積分: 10559


19#
發表於 11-10-6 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wastewater 於 11-10-06 發表

原帖由 qqj 於 11-10-06 發表
你有無睇中醫,中醫話嚟m流啡代表身體唔好,我以前都係,睇中醫後無喇



...
係咩?
我遲些睇下先,不過我上次睇中醫佢冇講到。



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 2142


20#
發表於 11-10-6 20:39 |只看該作者
wastewater 發表於 11-10-6 11:12
咁淺咋…死得

我覺得你嘅紅D唔算淺喎,你唔好咁快灰心。
雖然CB電子CHECK唔到,但我見個有JM係排卵後D13 CHECK NEG.
到D15先CHECK到1-2 WEEK。
祝早孕!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo