想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3062


1#
發表於 11-10-6 15:25 |只看該作者
我係紅D新手, 呢兩日DAY 8 同DAY 9都有試用紅D, 哄都冇!!! 因為曾有JM講過, 近DAY14會深粗, 平時都有淺線! 想請教下我正唔正常!

同埋, 係唔係真係好似說明書所講要等10-30分鐘先會見到有冇線?


禁止訪問

積分: 2770


2#
發表於 11-10-6 15:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7068


3#
發表於 11-10-6 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2699


4#
發表於 11-10-6 15:49 |只看該作者
無需要太奈,我在27/9用红D CHECK小便,很快已經有明顯缐啦.


大宅

積分: 2142


5#
發表於 11-10-6 16:50 |只看該作者
你CYCLE幾多日?
比如我28-31日,我就多數D11/12開始CHECK。
有時D12都係0-5%,D13已經去到50%。
我係D14 & 15出現深粗嘅機會比較多。
而每次深粗日都係浸完即有淺線,隨即加深,即使係用晨尿。
所以,我多數係D14/15當日會CHECK得密啲。
有時一個下午,已經可以好大分別。
直到由深變淺,就唔再CHECK啦。

你D8/9 CHECK唔到,冇唔問題!放心~


大宅

積分: 3062


6#
發表於 11-10-6 17:15 |只看該作者
咁多位謝謝你們哦! 希望好快會見到深粗啦!


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


7#
發表於 11-10-6 17:55 |只看該作者
我自己CYCLE 30﹣32,我會於DAY12開始CHECK ,DAY16通常深粗,相信你DAY8﹣9太早,所以紅D無反應,你持續每日CHECK應該DAY12左右開始有線,有深粗要加油呀!祝早孕!


大宅

積分: 2649


8#
發表於 11-10-6 18:10 |只看該作者
Hello all, I'm new to this forum. 第一個月用紅d,以下有D問題想問, 希望有人可以幫下我. Day 1 係 September 17, Cycle 平均係 27 to 29 days. Day 7 開始用紅d, Day 13 用紅d (深粗) 同有哈哈笑. 至今紅d日日都有 light color, 正常嗎?


大宅

積分: 2956


9#
發表於 11-10-6 18:26 |只看該作者

回覆 回覆:totokingdom的帖子

我尋日Day9,都係少少控都冇,我上個月都係咁,我覺得係正常,耐心少少,唔好太緊張



[url=http://www.pregnology.com][/url]


大宅

積分: 2956


10#
發表於 11-10-6 18:29 |只看該作者

回覆 回覆:harbourplace的帖子

排完卵之後light color係正常,我都係咁,Jm話如果bingo,排卵後12-14日有應該會有深粗



[url=http://www.pregnology.com][/url]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo