想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21825


1#
發表於 11-10-6 18:56 |只看該作者
成日聽人講想生男仔就要用梳打溶液洗陰道,
其實得唔得架?
有冇JM 試過? WORK 嗎?
係邊度買架??
愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-10-6 22:30 |只看該作者

回覆:DODO 前用梳打溶液???

Waa 唔好亂黎喎!




侯爵府

積分: 21825


3#
發表於 11-10-6 22:44 |只看該作者
stupidtaz 發表於 11-10-6 22:30
Waa 唔好亂黎喎!

我都覺得流流地,但真係睇好多資料都有提呢個方法~
但真係有D 兒戲囉~
愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 1357


4#
發表於 11-10-7 10:13 |只看該作者
因為鹼性環境有利生男的精子生存, 其實唔係無道理, 不過如果真係好想生仔, 又無咩其他方法, 試下都得既


子爵府

積分: 14910


5#
發表於 11-10-7 12:22 |只看該作者
唔好亂試, 陰道咁敏感咁攪法容乜易發炎, 萬一發炎無得DODO得不賞失 不如從食物到落手, 人地話想生仔食多D肉有效.
我62,99果邊D人多數都生仔, 佢地唔係廣東人黎架, 個個都好鐘意食海鮮(因為住果到近海就地取材) 蠔/ 蝦/魚/ 聖子/蜆.... 總之咩海鮮都岩. 唔知有無關係.


大宅

積分: 3833


6#
發表於 11-10-7 12:48 |只看該作者
唔敢試喇,仔女都一樣嗜

點評

fingerose  係自己生既, 真係仔女都無所謂  發表於 11-10-9 15:24
Peanutqbi  X2  發表於 11-10-7 13:39


侯爵府

積分: 21825


7#
發表於 11-10-7 13:50 |只看該作者

引用:唔好亂試, 陰道咁敏感咁攪法容乜易發炎, 萬

原帖由 豬C9 於 11-10-07 發表
唔好亂試, 陰道咁敏感咁攪法容乜易發炎, 萬一發炎無得DODO得不賞失 不如從食物到落手, 人地話想生仔 ...
食肉係要老公食,女人想生男仔自己係要食多d菜先真



愛是恆久忍耐......


別墅

積分: 741


8#
發表於 11-10-7 14:14 |只看該作者
老公一聽到用梳打溶液洗陰道, 即刻話痴線.


侯爵府

積分: 21825


9#
發表於 11-10-7 14:18 |只看該作者

引用:老公一聽到用梳打溶液洗陰道, 即刻話痴線.

原帖由 milysin001 於 11-10-07 發表
老公一聽到用梳打溶液洗陰道, 即刻話痴線.
我老公都咁講



愛是恆久忍耐......


子爵府

積分: 14910


10#
發表於 11-10-7 14:30 |只看該作者
271期媽媽寶寶 MAR 2011號

多吃蔬果增生女機率
懷孕前的飲食習慣能影响胎兒物別的說法, 一直以來都是眾說紛紜, 正反兩面都有不少科學家支持. 為作出更進一步的確定, 荷蘭某顧問公司委託大學進行研究. 經過長達5年時間, 結果顯示, 如果媽媽在懷孕前多吃蔬果,尤其是綠色的蔬菜, 有效增加孕育女嬰的機會.

該大學的科學家以172對夫婦進行研究調查, 要求媽媽在準備懷孕前9個星期, 以水果,蔬菜和米飯為主要食糧, 以增加鈣質和鎂質的吸收. 之後,還要控制其他礦物質的吸收, 定期監察血液及計算排卯期.

5年之後, 完全依照研究人員指示的媽媽, 80%都成功誔下女嬰. 而在研究之前, 這172對夫婦曾誔下的孩子, 其中有358名是兒子, 只有2名是女兒.

研究結果顯示, 科學家認為食物能影响嬰兒性別. 另一方面, 亦指出進食含豐富鉀及納的食物,如香蕉和馬鈴薯, 孕育男嬰的機會較高. 可見, 只要進食當的食物, 生男生月可以隨心所欲.


大宅

積分: 1833

陪月勳章


11#
發表於 11-10-7 14:38 |只看該作者
唔係ma...好得人驚


大宅

積分: 4810


12#
發表於 11-10-8 00:25 |只看該作者

回覆:DODO 前用梳打溶液???

簡單些,排卵前dodo易生女,排卵當日或之後dodo易生仔!




侯爵府

積分: 21825


13#
發表於 11-10-8 01:15 |只看該作者

回覆 回覆:豬C9的帖子

我呢排戒口都戒得好清呀! 我諗從飲食入手係最易控制既方法黎架嘞!!



愛是恆久忍耐......


侯爵府

積分: 21825


14#
發表於 11-10-8 01:29 |只看該作者

回覆 回覆:stupidtaz的帖子

我買左哈哈笑啦,我見有d jm係哈哈笑+紅d 一齊用,其實點解? 唔係話用哈哈笑都已經好準?
仲有係咪一定day 10 之後先可好用哈哈笑架,我仲係唔係好明排卵前同排緊卵既definitionmouth:



愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 2896


15#
發表於 11-10-8 12:03 |只看該作者
回覆 豬C9 的帖子

我覺得食海鮮冇乜關係喎

我老公個阿伯係水上人, 基本上以前生活o係架船上, 日日都食海鮮, 生咗7個女1個仔
我老爺反而好早已經上咗陸上做地盤, 係鍾意食魚, 但未至於餐餐海鮮, 佢生4個都係仔


大宅

積分: 2896


16#
發表於 11-10-8 12:07 |只看該作者
回覆 新紮媽媽 的帖子

我自己冇用哈哈笑, 只有用紅 D

用紅 d 有線係代表在未來48小時內會排卵, 我一排完卵o個日, 紅 D 即刻白雪雪
點解 D 人兩隻都用, 係因為哈哈笑比較貴, 你冇可能連續日日用, 通常M 後11-13日開始, 你日日用紅D check
check 到有線 o個日, 即係預計會排卵, 咁通常 d 人等紅 D 有線先用哈哈笑, 確定下係咪真係排梗
哈哈笑係準 d, 但因為成本關係, 所以當你連紅 d 都有反應時, 哈哈笑係 double confirm 你係排卵
咁o個時就要努力 d


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


17#
發表於 11-10-8 12:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1238


18#
發表於 11-10-8 12:21 |只看該作者

回覆:bbklam 的帖子

多謝你既詳盡解釋!




侯爵府

積分: 21825


19#
發表於 11-10-8 14:28 |只看該作者

引用:回覆 新紮媽媽 的帖子 我自己冇用哈哈笑,

原帖由 bbklam 於 11-10-08 發表
回覆 新紮媽媽 的帖子

我自己冇用哈哈笑, 只有用紅 D
哦,原來係咁!!
咁又係,哈哈笑得7支就3舊水,真係貴左d,咁呀........我諗我都係買埋紅d啦,但呢.......係咪藥房先冇得買架,我行勻萬寧屈氏都冇既???



愛是恆久忍耐......


侯爵府

積分: 21825


20#
發表於 11-10-8 14:30 |只看該作者

引用:Quote:新紮媽媽 發表於 11-10-6 18:56 成日

原帖由 BOBO6 於 11-10-08 發表
有試紙可以CHECK酸鹼,用尿尿CHECK,如果偏酸,就要飲食方面改善,我都CHECK緊,我偏酸 ...
咁隻試紙叫乜名?邊度買? Thx!!



愛是恆久忍耐......

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo