想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-7 19:40 |只看該作者
有出血同假經痛,但希望真係m小姐唔好找我。老板娘叫我唔好返工,留家休息到覆完診先算,佢話呢d時間最重要臥床休息。



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-10-7 22:01 |只看該作者

回覆:12覆診仲有成五天~

咩係假經痛?係咪子宮痛?




大宅

積分: 2678


3#
發表於 11-10-7 22:03 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

好似經痛咁,但無痛得那麼厲害~



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2447


4#
發表於 11-10-7 22:40 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

休息多些,希望聽到你的好消息





大宅

積分: 4810


5#
發表於 11-10-8 00:17 |只看該作者

回覆:12覆診仲有成五天~

Take more rest n good luck to u!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo