想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 657


1#
發表於 11-10-8 14:50 |只看該作者
如題,不過醫生話細左10曰(得5週3)

有冇問題嫁




大宅

積分: 2142


2#
發表於 11-10-8 14:52 |只看該作者
恭喜~
點解你唔問埋醫生呀?


男爵府

積分: 9337


3#
發表於 11-10-8 14:54 |只看該作者
如果照到閃閃應該唔驚既~
dr. 有無叫你2weeks後再照丫??


男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-10-8 15:18 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

恭喜你呀 我情況嚴重左 好擔心





男爵府

積分: 7135

畀面勳章


5#
發表於 11-10-8 16:04 |只看該作者
回覆 Kittymimi223 的帖子

恭喜晒呀, 又過左一關啦

其實醫生話細左10日, 係咪同之前估計個預產期唔同, 可能係遲排卵果D咋. 唔好自己嚇自己, 如果有問題醫生都會同你講啦, 下次問番醫生等自己安心D~~
感恩


大宅

積分: 3938


6#
發表於 11-10-8 16:39 |只看該作者

回覆:好開心呀,照到閃閃啦






別墅

積分: 657


7#
發表於 11-10-8 16:44 |只看該作者

回覆:好開心呀,照到閃閃啦

醫生冇話有問題,只係預產期延遲10曰(我知道只係過左第一關...bb你要加油呀) 3星期再與你見面呀)




bb-pig. 放鬆,要休息多d...我問過醫生點解會流啡,佢話子宮擴張緊..所以流小小啡係好正常.所以你都唔好擔心啦...你下次覆診就見到胎襄同閃閃嫁




男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-10-8 16:54 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

我尋晚開始流血 入左急症 醫生話照到胎long 一切正常 但我今日都仲流緊血




別墅

積分: 657


9#
發表於 11-10-8 17:26 |只看該作者

引用:我尋晚開始流血+入左急症+醫生話照到胎long

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-08 發表
我尋晚開始流血 入左急症 醫生話照到胎long 一切正常 但我今日都仲流緊血



...
佢有冇要你留院呀?




大宅

積分: 3938


10#
發表於 11-10-8 17:28 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

小心!加油呀!




珍珠宮

積分: 45284


11#
發表於 11-10-8 17:30 |只看該作者


男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-10-8 17:36 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

無 檢查完就話走得




彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 11-10-8 17:51 |只看該作者


大宅

積分: 1428


14#
發表於 11-10-8 18:24 |只看該作者
好開心見到你既消息呀! 鬆左一口氣呀! BB你要加油, KITTY你都係呀! ^^


別墅

積分: 657


15#
發表於 11-10-8 18:31 |只看該作者

回覆:好開心呀,照到閃閃啦

但係唔知係唔係之後去左行街,之後返到黎又抹到又啡啦

Kary-你都要努力,等你好消息呀

bb-pig. 你不如去私家到打支安胎針啦?




大宅

積分: 1638


16#
發表於 11-10-8 18:32 |只看該作者

回覆:好開心呀,照到閃閃啦

恭喜!一齊努力呀!




別墅

積分: 657


17#
發表於 11-10-8 18:34 |只看該作者

回覆:好開心呀,照到閃閃啦

大家咁話

BB一定要努力呀




男爵府

積分: 6108


18#
發表於 11-10-8 18:38 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

安胎針係咩? 我打算係家休息下先 咩都唔敢做住




大宅

積分: 4614


19#
發表於 11-10-8 19:17 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-8 18:38
安胎針係咩? 我打算係家休息下先 咩都唔敢做住
好擔心你啊 ,我記得我係同你同一日day 1 ,食d安胎藥啦,唔知有無效 但起麻心理好過d .
我食左幾日己無再流啡啦 .


男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-10-8 19:22 |只看該作者

回覆:cindylok 的帖子

你食中藥定西藥既安胎?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo