想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1458


1#
發表於 11-10-8 17:43 |只看該作者
我知道我已好幸運, 第一次IUI便成功了, 雖然IUI後遺症是OHSS, 受盡OHSS的折磨, 但都值得的, 因為BINGO左. 雖然現在還未知有無閃閃, 要到下星期四才知, 但妊娠反應頗大, 個口成日都好淡好苦, 唔想食野, 見到電視上的美食節目已想嘔, 基本上無時無刻都想嘔, 老公每次問我去邊到食野好已令我想嘔, 但唔食又唔得, 怕唔夠營養, 而且我一向有胃病. 已經少食多餐了, 但都係好辛苦.
上次陀B都無咁辛苦(最後小產了), 希望今次真係苦盡甘來啦!



大宅

積分: 3050


2#
發表於 11-10-8 17:47 |只看該作者

回覆:hellobaby1978 的帖子

加油加油~可能過一排就會好架喇,
諗住baby在肚子裡就一定捱得過,
支持你!




伯爵府

積分: 15236


3#
發表於 11-10-8 17:52 |只看該作者

回覆:可否讓我舒發下....

咁難得bingo,害喜過程一定捱得過的,努力




大宅

積分: 3944


4#
發表於 11-10-8 18:05 |只看該作者

引用:我知道我已好幸運,+第一次IUI便成功了,+雖

原帖由 hellobaby1978 於 11-10-08 發表
我知道我已好幸運, 第一次IUI便成功了, 雖然IUI後遺症是OHSS, 受盡OHSS的折磨, 但都值得的, 因為BINGO左. ...
一定得!





複式洋房

積分: 312


5#
發表於 11-10-8 18:20 |只看該作者
一定順利架


大宅

積分: 4614


6#
發表於 11-10-8 19:15 |只看該作者
上次我小產都係無害喜 ,醫生話嘔得越利害就陀得越穩 ,所以嘔係值得的 .
好快可以捱過 ,加油 !


大宅

積分: 2956


7#
發表於 11-10-8 19:49 |只看該作者
加油!俾心機呀!好多嘢都係先苦後甜的^^
[url=http://www.pregnology.com][/url]


大宅

積分: 2142


8#
發表於 11-10-8 20:31 |只看該作者
加油~


珍珠宮

積分: 30303


9#
發表於 11-10-9 03:21 |只看該作者
加油


男爵府

積分: 5609


10#
發表於 11-10-9 08:45 |只看該作者
好多嘢都係先苦後甜,一定得


侯爵府

積分: 21825


11#
發表於 11-10-9 08:46 |只看該作者

可否讓我舒發下....

我好明,我第一胎嘔到飛起,我仲要唔只係想嘔,係嘔極都有得嘔,但4個月後就穩定了,頂住呀,害喜係早期既啫!好快會過,加油呀!



愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 1005


12#
發表於 11-10-9 14:07 |只看該作者

回覆:hellobaby1978 的帖子

08 年我做第一次IUI 都成功並且有OHSS. 當時個肚好漲,漲到行路都痛,要係屋企休息成個星期先退。但到九週BB 就無心跳。希望你一切平安。




男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-10-9 14:15 |只看該作者
加油呀~


大宅

積分: 3833


14#
發表於 11-10-9 14:59 |只看該作者

回覆:可否讓我舒發下....

加油




複式洋房

積分: 243


15#
發表於 11-10-9 15:18 |只看該作者

回覆:可否讓我舒發下....

加油啊!




翡翠宮

積分: 94041

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-10-9 15:25 |只看該作者
要忍耐呀,加油!
◕順其自然啦~♥ ◕


男爵府

積分: 6718


17#
發表於 11-10-9 17:57 |只看該作者
加油呀!

另外, 我想問下什麼叫OHSS? 同做iui有什麼後遺症呀? 擔心ing


別墅

積分: 992


18#
發表於 11-10-9 18:08 |只看該作者

回覆:hellobaby1978 的帖子

加油加油




大宅

積分: 1458


19#
發表於 11-10-10 22:56 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

OHSS是指卵巢過度刺激, 如有OHSS會好辛苦, 好似我就入住左醫院6日5晚, 腹水好耐先退


大宅

積分: 1458


20#
發表於 11-10-10 22:59 |只看該作者
多謝大家的鼓勵, 希望如妳0地所言, 害喜愈勁, BB愈健康啦!
上一胎我害喜不多, BB於2個月多D停左心跳, 今次都有陰影.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo