想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 657


1#
發表於 11-10-8 17:59 |只看該作者
今期係第7個cycle啦,好緊張!


複式洋房

積分: 312


2#
發表於 11-10-8 18:22 |只看該作者
希望m小姐10個月後先到啦


別墅

積分: 657


3#
發表於 11-10-8 18:56 |只看該作者
好呀,大家一齊bingo!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


4#
發表於 11-10-8 19:08 |只看該作者

引用:今期係第7個cycle啦,好緊張!

原帖由 redsowen 於 11-10-08 發表
今期係第7個cycle啦,好緊張!
我都等梗bingo呀!今日d18喇!今個cycle做左好多準備,所以好緊張呀!mouth:





別墅

積分: 657


5#
發表於 11-10-8 20:13 |只看該作者
哈,我地都係差唔多日子喎,今期我早左係day12排卵,而且只係day10&13兩日dodo ,咁懶可能今期未必中


大宅

積分: 2142


6#
發表於 11-10-8 20:23 |只看該作者
我都第9個CYCLE啦,仲有幾日就第10囉。
做得太少真係唔得架,我識用紅D後,以為係排卵高峰期1/2次就得啦。
點知唔中。到睇完中西醫之後,佢哋都話每星期都要有行房。
1星期最少1-2次,高峰期隔日就機會大好多。
我今個CYCLE試咗隔日,不過都係4次。真係無辦法開得咁密。
希望大家都好快BINGO~~


大宅

積分: 2142


7#
發表於 11-10-8 20:23 |只看該作者
currymama 發表於 11-10-8 19:08
我都等梗bingo呀!今日d18喇!今個cycle做左好多準備,所以好緊張呀!



...

做咗啲咩準備? 分享下!


大宅

積分: 4667


8#
發表於 11-10-8 21:08 |只看該作者
我今日 Day 20 呀~~ 唔記得咗係第四 or 第五個 cycle 了...希望大家一齊 Bingo 啦...你們到現在為止,有任何徵兆嗎?


大宅

積分: 2142


9#
發表於 11-10-8 21:32 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-8 21:08
我今日 Day 20 呀~~ 唔記得咗係第四 or 第五個 cycle 了...希望大家一齊 Bingo 啦...你們到現在為止 ...

今個CYCLE知唔知幾時排卵呀?
我低溫係D15,但紅D係D16 & 17深粗,第一次唔MATCH。
今日都唔知算係排卵後DAY幾好?


禁止訪問

積分: 1142


10#
發表於 11-10-8 21:35 |只看該作者

回覆:今日day19...開始倒數...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4667


11#
發表於 11-10-8 21:36 |只看該作者
我用紅D check 到 day 13深粗..前後都有 Dodo, 體溫36.50 around....順其自然啦!都試咗咁多次..習慣了咯


大宅

積分: 2142


12#
發表於 11-10-8 21:40 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-8 21:36
我用紅D check 到 day 13深粗..前後都有 Dodo, 體溫36.50 around....順其自然啦!都試咗咁多次..習 ...

順其自然~
下個星期可以CHECK BINGO啦,希望一齊成功。
你有無戒口或睇中醫調理緊呀?


大宅

積分: 2142


13#
發表於 11-10-8 21:41 |只看該作者
180811 發表於 11-10-8 21:35
我今日都係day20,冇乜特別呀!又冇胸脹痛又冇肚痛!

我家姐BINGO嘅時候,都係咩反應都無架,因人而異。


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


14#
發表於 11-10-8 21:45 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

e..我同你一樣試左9個月啦, 9月14係day 1, 呢幾日都有check 體溫都上唔到37 應該都係唔中多了


大宅

積分: 2142


15#
發表於 11-10-8 21:48 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-10-8 21:45
回覆 小幸兒 的帖子

e..我同你一樣試左9個月啦, 9月14係day 1, 呢幾日都有check 體溫都上唔到37 應該都係 ...

我哋都加油呀!
體溫唔到37度都唔一定唔得架。
我見過唔少BINGO嘅JM,體溫得36.5都中呀。
同自己當月比較準啲架。
你呢個CYCLE幾時排卵呀?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


16#
發表於 11-10-8 22:00 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

我覺得28, 29呀 , 因紅d 條線最明顯了, 你呢??


大宅

積分: 2142


17#
發表於 11-10-8 22:05 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-10-8 22:00
回覆 小幸兒 的帖子

我覺得28, 29呀 , 因紅d 條線最明顯了, 你呢??

我係25 & 26號深粗,27朝都仲有40%。
今日D29,仲有幾日嚟M囉


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


18#
發表於 11-10-8 22:11 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

你今年幾大呀, 我30啦


大宅

積分: 4667


19#
發表於 11-10-8 22:15 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

我呀~睇過東叔一次,無 Bingo, 跟住無睇 lu.... 我戒咗凍飲啦...每日飲牛奶、最近一次 M 後食過天喜丸直到排卵,食咗葉酸幾個月到而家啦!而家再食埋維他命E,上網 check 過好似話而中啲,仲有,而家食埋鋅...最後,就係黑朱幫助著床啦!


大宅

積分: 2142


20#
發表於 11-10-8 22:16 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-10-8 22:11
回覆 小幸兒 的帖子

你今年幾大呀, 我30啦
我大過你呀,過30啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo