想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 506


1#
發表於 11-10-9 17:52 |只看該作者
本帖最後由 後生靚媽媽 於 11-10-9 18:04 編輯

可唔可以幫我睇下...已經係第三次o刺..
上兩次驗到有線, 但都係食咋糊... 再驗就無線...唉...
因為我有PCOS, 所以都唔知自己幾時排卵, 只係知道M 小姐成3個月都無出現........


最高果張係尋日朝頭早驗, 即時睇白雪雪, 放工番屋企見到有線!
第二張今朝驗, 5分鍾內就出線! 但係好淺..
頭先岩岩再驗....都係5分鍾內出線, 但更淺色....

可唔可以話我知, 今次係咪真ga?? 我唔想再比佢呃!!!!!!!!


大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-10-9 17:53 |只看該作者
回覆 後生靚媽媽 的帖子

no pic ge??


別墅

積分: 506


3#
發表於 11-10-9 18:00 |只看該作者
本帖最後由 後生靚媽媽 於 11-10-9 18:01 編輯



別墅

積分: 506


4#
發表於 11-10-9 18:03 |只看該作者

回覆:已經係第三次o刺..可唔可以話我知今次係咪真ga?

Check this
myphoto.jpg





別墅

積分: 506


5#
發表於 11-10-9 18:04 |只看該作者
終於upload 到!
唔識用電腦upload, 最後要用iphone 直接upload 先得, 可唔可以幫我睇下??????


別墅

積分: 506


6#
發表於 11-10-9 18:06 |只看該作者
真係好淺色呀..係唔係有線就代表有? 見到咁淺色感覺好唔真實呀.

(條control 線出先好多, 等o左三分鐘左右先見到test果度有線)


大宅

積分: 1408


7#
發表於 11-10-9 19:51 |只看該作者
回覆 後生靚媽媽 的帖子

點解你3條棒棒.驗出黎到會斷下斷下色甘架..?
你係用咩方法驗架?
我見到D JM如果早期BINGO.支棒棒最多係好淺一條過..但都唔會好似你甘斷下斷下色


大宅

積分: 1651

畀面勳章


8#
發表於 11-10-9 20:02 |只看該作者
其實有色bingo機會很高, otherwise是完全沒有色的...congrats! 可以去買曼仔驗, 會準些...


珍珠宮

積分: 30303


9#
發表於 11-10-10 00:07 |只看該作者
後生靚媽媽 發表於 11-10-9 17:52
可唔可以幫我睇下...已經係第三次o刺..
上兩次驗到有線, 但都係食咋糊... 再驗就無線...唉...
因為我有PCO ...

3個月??? 我覺得你係咪都要睇醫生...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo