想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1864


1#
發表於 11-10-10 12:33 |只看該作者
週期32-40,今曰day 33 用紅d check 甘樣,綠d 白雪雪,有冇機呢?thank you
myphoto.jpg




大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-10-10 12:37 |只看該作者
回覆 lovebaby1115 的帖子

不如你試下用clearblue digital ya~ =) 佢反應快過綠d ga~ =)


大宅

積分: 2813


3#
發表於 11-10-10 13:15 |只看該作者

回覆:lovebaby1115 的帖子

你好,lovebaby1115
我今日紅d都和你一樣顏色,因昨晚作嘔,個肚又扯住痛,仲以為有機!點知用左CB DIGITAL not pregnant
不過我今日都係排卵後十日,老公仲話我咁早用CB不過CB應該好準,我應該衰左,但最衰紅d又比返少少希望我!唉~




大宅

積分: 3575


4#
發表於 11-10-10 16:05 |只看該作者
我今日都同你一樣check倒咁既色, 我都唔敢用cb 住, 我怕失望, 等多2日先! 我之前果cycle就係來m前一日係咁既色, 以為有機, 點知之後就來m


大宅

積分: 1238


5#
發表於 11-10-10 17:30 |只看該作者

回覆:izumiwai 的帖子

我想問,紅d係咪check LH level?




大宅

積分: 1864


6#
發表於 11-10-10 17:49 |只看該作者

回覆:izumiwai 的帖子

乜m 前一天會有50 %色架




大宅

積分: 2649


7#
發表於 11-10-10 18:19 |只看該作者
妳就好啦!我最後出現淺線係day22.今日day 24,紅d白雪雪。冇機了!


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-10 18:23 |只看該作者
回覆 harbourplace 的帖子

仲有機wo,,我day22都仲有淺線ga,,
day23-25都白雪雪or得個烘..
點知琴晚忽然出現淺粗..可能仲有機wo你~~1日未m1日都有機丫


大宅

積分: 4752


9#
發表於 11-10-11 10:44 |只看該作者
回覆 kisscandysweet 的帖子

請問點解會仲有機...其實係點睇架?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo