想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 177


1#
發表於 11-10-13 14:23 |只看該作者
我16/9小x後(自然的)黎幾日谷m好辛苦呀!肚又痛胸又痛又未谷得出,但有時會有血絲!重之好唔舒服!有無jm好似我咁架




大宅

積分: 2630


2#
發表於 11-10-13 14:29 |只看該作者

引用:我16/9小x後(自然的)黎幾日谷m好辛苦呀

原帖由 miu-miu1209 於 11-10-13 發表
我16/9小x後(自然的)黎幾日谷m好辛苦呀!肚又痛胸又痛又未谷得出,但有時會有血絲!重之好唔舒服!有無j ...
不如去睇吓中醫調理下!




複式洋房

積分: 177


3#
發表於 11-10-13 14:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miu-miu1209+於+11-10-13+發

原帖由 feiyuen 於 11-10-13 發表
不如去睇吓中醫調理下!
我有睇呀,由小x第二日開始睇到現在已經睇左三星期!連西醫都睇左話無問題mouth:




大宅

積分: 1512


4#
發表於 11-10-13 14:47 |只看該作者
會唔會係心情有影響?

我果時第一次黎番係暗黑色的, 但無唔舒服. 我也是自然流... 你果時幾多週?


複式洋房

積分: 177


5#
發表於 11-10-13 14:56 |只看該作者

引用:會唔會係心情有影響?我果時第一次黎番係暗

原帖由 karenwongwong 於 11-10-13 發表
會唔會係心情有影響?

我果時第一次黎番係暗黑色的, 但無唔舒服. 我也是自然流... 你果時幾多週? ...
可能係掛我個時6週!




大宅

積分: 2978


6#
發表於 11-10-13 15:58 |只看該作者

回覆:有無人小x後第一次m黎會唔舒服

我會啊!我小x果陣係刮宮架!之後第一次黎m前一日我下腹抽住痛痛到我行都行唔到!第二日我就黎m了!




複式洋房

積分: 177


7#
發表於 11-10-13 16:09 |只看該作者

引用:我會啊!我小x果陣係刮宮架!之後第一次黎m

原帖由 Lisaman886 於 11-10-13 發表
我會啊!我小x果陣係刮宮架!之後第一次黎m前一日我下腹抽住痛痛到我行都行唔到!第二日我就黎m了! ...
我谷左成個星期喇今日抹就有小小我好想m小姐怪D黎!




大宅

積分: 2978


8#
發表於 11-10-13 16:16 |只看該作者

回覆:miu-miu1209 的帖子

放鬆啲唔好理佢啦!你愈想佢黎佢就愈唔黎架!我第一次黎反都遲左成week!




複式洋房

積分: 177


9#
發表於 11-10-13 16:39 |只看該作者

引用:放鬆啲唔好理佢啦!你愈想佢黎佢就愈唔黎架

原帖由 Lisaman886 於 11-10-13 發表
放鬆啲唔好理佢啦!你愈想佢黎佢就愈唔黎架!我第一次黎反都遲左成week!



...
咁我都係遲左一日,宜家終於黎左,但好小,看都比其他jm叫準時了!多謝你們開解!我會放鬆D架喇




複式洋房

積分: 450


10#
發表於 11-10-13 23:18 |只看該作者
我3/9小x,最近呢兩日流啡,分量少少,腹部兩邊痛痛地,個肚谷住谷住,腰骨痛個人又好攰.....


複式洋房

積分: 177


11#
發表於 11-10-13 23:40 |只看該作者

引用:我3/9小x,最近呢兩日流啡,分量少少,腹部兩

原帖由 man_soo 於 11-10-13 發表
我3/9小x,最近呢兩日流啡,分量少少,腹部兩邊痛痛地,個肚谷住谷住,腰骨痛個人又好攰..... ...
我都有同感,不過我黎得好準時29日就黎返m喇!黎完我會再試!希望成功啦!




伯爵府

積分: 15695


12#
發表於 11-10-13 23:54 |只看該作者
回覆 miu-miu1209 的帖子

miu-miu1209

我都係16/9小X架, 又係6WK
跟住9月尾再去覆診, E家話子宫仲係厚(1.XCM)
但M小姐仲未黎搵我呀
只係O係度作怪.....乳頭硬同痛,
又覺得自己大食左喎
又有水狀泌
唔知佢幾時會黎搵我呢

E生話, 黎左M之后可以再試過喎


複式洋房

積分: 177


13#
發表於 11-10-14 00:01 |只看該作者

引用:回覆+miu-miu1209+的帖子 miu-miu1209我都

原帖由 Mochamiu 於 11-10-13 發表
回覆 miu-miu1209 的帖子

miu-miu1209
政府要排到一月先有得覆診,我就去左睇私家,佢話康復得好快,不過都要我黎左三次m先好再試,話怕我再流產,但我好心急,所以等黎完會立即再試!因我想知龍B




大宅

積分: 1185


14#
發表於 11-10-14 00:46 |只看該作者

回覆:有無人小x後第一次m黎會唔舒服

我9月尾小X左,在政府做吸宮手術,覆診排到12月廿幾號,我應幾時去睇私家醫生檢查好呢?我十日左右已經清哂惡露,不過而家九吾九會有微量啡色類似白帶流出,不過係好少好少。




大宅

積分: 1185


15#
發表於 11-10-14 00:49 |只看該作者

引用:我16/9小x後(自然的)黎幾日谷m好辛苦呀

原帖由 miu-miu1209 於 11-10-13 發表
我16/9小x後(自然的)黎幾日谷m好辛苦呀!肚又痛胸又痛又未谷得出,但有時會有血絲!重之好唔舒服!有無j ...
咁妳之前M到會吾會痛架?小X後既M同以前同吾同架?流量會吾會多左架?




複式洋房

積分: 177


16#
發表於 11-10-14 03:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miu-miu1209+於+11-10-13+發

原帖由 bbchuchu2012 於 11-10-14 發表
咁妳之前M到會吾會痛架?小X後既M同以前同吾同架?流量會吾會多左架?



...
唔知關唔關睇左中醫事?我未有之前都有谷m但無咁辛苦,今次之後係比之前m多同有經痛!




複式洋房

積分: 177


17#
發表於 11-10-14 03:30 |只看該作者

回覆:bbchuchu2012 的帖子

如果你求安心睇一次c+會好D!不過我睇私家係因為我有針吉的痛同不安,所以就睇睇令自己安心!




複式洋房

積分: 450


18#
發表於 11-10-14 21:20 |只看該作者
本帖最後由 man_soo 於 11-10-14 21:23 編輯
miu-miu1209 發表於 11-10-14 03:26
唔知關唔關睇左中醫事?我未有之前都有谷m但無咁辛苦,今次之後係比之前m多同有經痛!



...
中醫有冇講調理幾耐可以再試?你諗住調理幾耐再試?


複式洋房

積分: 177


19#
發表於 11-10-14 23:39 |只看該作者

引用:+本帖最後由+man_soo+於+11-10-14+21:23+編

原帖由 man_soo 於 11-10-14 發表
本帖最後由 man_soo 於 11-10-14 21:23 編輯

中醫有冇講調理幾耐可以再試?你諗住調理幾耐再試?
中醫叫我半年至八個月先好再有,但我諗住黎完就試喇,因我想追龍同我唔係咁容易有,所以會黎完再試!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo