想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1831


1#
發表於 11-10-15 22:10 |只看該作者
因为上周去看中E,中E先叫我要调理好身子先好陀BB,因脉象仲系好弱。我4月小X过,那时好伤心.....吾知各位JM有什么建议,我当然想顺顺利利可以陀住BB,但想起中E的说话,我就好担心,不知有自己什么可以做?


大宅

積分: 2142


2#
發表於 11-10-15 22:20 |只看該作者
快啲去睇中醫, 佢會幫你安胎, 總好過你在擔心嘛.
祝寶寶痴實妳到順產~


大宅

積分: 2699


3#
發表於 11-10-15 22:24 |只看該作者
恭喜!萬事小心,聽中E话,無問題,bb一定貼實你


大宅

積分: 1831


4#
發表於 11-10-15 22:36 |只看該作者
check 过两种吾同牌子的验孕棒,都是一条深一条浅,下午去西E诊所check多一次,都系甘,E生话当系bingo,yi因为仲系好初期,HORMONES吾够多,仲帮我写refer 信比我去E院排期.希望今次可以一切顺利,我一定要努力下去。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo