想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3464


1#
發表於 11-10-19 15:16 |只看該作者
只有少量結的白帶(可以說好乾爽)

今朝個口淡過淡水..., 對奶都有時會谷下咁

我又唔想咁快CHECK 係唔係有左住...

唉..有冇JM 可以SHARE 下


大宅

積分: 2630


2#
發表於 11-10-19 15:48 |只看該作者

回覆:15/9 day 1 今日仲未來M (cycle: 30-31)

我覺得你有機呀!




大宅

積分: 3464


3#
發表於 11-10-19 16:15 |只看該作者
我又覺得未必....


大宅

積分: 2206


4#
發表於 11-10-19 17:11 |只看該作者
其實都已經遲左幾日啦,點解仲唔check? 我都覺得有機喎,有冇用紅d綠d呀?


大宅

積分: 3464


5#
發表於 11-10-19 17:20 |只看該作者
有紅D, 但每日我在公司是飲很多水, 即使回到家, 都可能唔準...

我已有第一胎, 之前一個月試過用綠D 驗到有左, 但最後M到

所以今個月, 我都係平常心, 唔想咁早驗..

但今次我明顯係覺得個口係好淡...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo