想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1299


1#
發表於 11-10-22 19:19 |只看該作者
小x後第二個cycle 剛過去, 又要向第三個cycle進發 經過上個月之後發現原來真的不易. 已經知道邊日係排, 又努力過但係都唔中. 真係有好多未知知數.

所以呢個月我就try my best 可以做的都會做, 得唔得就要睇個天的安排. 希望我可以唔好咁緊張, 放鬆到


大宅

積分: 1299


2#
發表於 11-10-22 22:28 |只看該作者

回覆:Oct 21 day 1 jms come to share

今次m仲有好多血塊,有冇jm係咁下星期會去睇中醫




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo