想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


1#
發表於 11-10-23 22:11 |只看該作者
食了排卵藥, 是否一定day 14排卵?? 那麼兩日前應該紅d開始有反應....我今日day 12, 紅d仲未有反應, 有冇人食過排卵藥? 你地day 幾紅d先有反應?


珍珠宮

積分: 30303


2#
發表於 11-10-24 00:36 |只看該作者

回覆:食了排卵藥, 今日day 12, 點解紅d仲未有線??

14




伯爵府

積分: 17733


3#
發表於 11-10-24 08:37 |只看該作者
我之前都要紅D、之後醫生吾比用話無野比量體温清楚、所以買左婦人用體温計、有無排卵一目了然、不如你都試下!
仲有令一個case係、我試過食排卵薬都無排卵、醫生話因為排卵薬比較弱無打針排卵甘勁...


侯爵府

積分: 24474


4#
發表於 11-10-24 09:37 |只看該作者
今次我第一個cycle食, 如果失敗, 都唔知好不好再食多一個月


大宅

積分: 2005


5#
發表於 11-10-24 10:05 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

未必一定係day 14嫁.. 食藥會遲d.. 我上個月day 20先排.. 我初時食第1至2個月都冇.. 之后要加份量.. 跟住就冇問題..


侯爵府

積分: 24474


6#
發表於 11-10-24 10:21 |只看該作者
agnes1437 發表於 11-10-24 10:05
回覆 katrinamama 的帖子

未必一定係day 14嫁.. 食藥會遲d.. 我上個月day 20先排.. 我初時食第1至2個月都 ...

你那時是否用紅d check 排卵?


大宅

積分: 3159


7#
發表於 11-10-24 11:12 |只看該作者
hihi, 我今日day 13啦(第二次食排卵藥),都係紅d都check吾到有排卵呀, 我上次(第一次食排卵藥)try過係day 12,day13 紅d有深粗架!!!!


大宅

積分: 2005


8#
發表於 11-10-24 11:52 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

係丫.. 又有用CLEARBLUE


大宅

積分: 2005


9#
發表於 11-10-24 11:52 |只看該作者
回覆 cherry@kwok 的帖子

可能遲左排都唔出奇


大宅

積分: 3159


10#
發表於 11-10-24 12:04 |只看該作者
回覆 agnes1437 的帖子

係啦等幾日睇睇點先....我再update比大家啦!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo