夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 40


1#
發表於 11-11-12 04:20 |只看該作者
仲有人未瞓嗎?? 我好煩呀!!!!!

C6每星期要上大陸2-3日(公司要佢返), 起初都冇乜野, 之後發現佢電話古怪, 我發現佢....e.g.星期二明明在HK上班, 放工後約朋友晚上去大陸玩(玩咩就唔知), 之後第二朝才回廠. 但佢呃我那一日(星期二)已一早在大陸. 即佢呃多我一日上大陸玩. 我已send sms比佢, 我話我知你宜家(星期二7pm)仲係hk搭緊車返大陸, 並唔係一早已返大陸.請你不要再講大話, 我亦唔會再追究. then佢上大陸既日子變返兩日, 但我在佢的大陸專用手機發現有打比桑拿既姐姐仔no. (因佢好low b, save埋桑拿既名&姐仔既名,所以我一睇就知), 我check過lee間唔係一般骨場, 而係邪骨場, 玩晒花臣, 唔同造型果d. 我扮唔知, 但佢已成個月每星期都係有搵lee位姐仔. 我唔知應唔應該拆穿佢, 佢平時係家中對住我&囝囡都表現得100分, 我真係比佢呃得透. 我都明白十個男人9個返得大陸都會偷食. 但佢已係兩小孩之父.....我可以點? 煩得我瞓唔著.

點評

waiyuktsoi  男人信唔過.我都生左三個.個衰佬一樣包二奶.依家離左婚啦..  發表於 11-11-12 16:43


男爵府

積分: 5123

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-11-12 05:06 |只看該作者
唉~個心好想拆穿佢~但係如果一拆穿佢, 而你又原諒佢既~咪又衰~其實睇你自己點諗lo~如果佢話係, 你又會點做呢???會即刻離婚???有時做女人真係好慘如果下世有得揀我都想做男人~

點評

manman927  我都咁話  發表於 11-11-13 05:14
Amyw..  我下世都想做男人呀!  發表於 11-11-12 11:31


大宅

積分: 2999


3#
發表於 11-11-12 05:13 |只看該作者

回覆:要拆穿他嗎?

一拆穿咗就要攤牌,你準備好末
佢有幾重視呢頭家?
你又有幾接受呢啲行為?
萬一無咗佢你會點




大宅

積分: 3721

畀面勳章


4#
發表於 11-11-12 05:28 |只看該作者
要睇返平時佢緊唔緊d仔女丫,如果攤牌之後既態度係唔緊張既,呢個男人都唔方好得去邊


男爵府

積分: 8410


5#
發表於 11-11-12 08:43 |只看該作者

回覆:manman927 的帖子

唔拆穿,佢回家做好老公,你繼續有條翅係心度,除非你放手以後都唔check。拆穿,只有兩條路,1係離婚,但牽涉好多野:小朋友、用$$問題等2係冇離婚,但如果佢承諾以後唔去你就要信,你唔信就成日會同佢嘈,結果可能都係離婚你真係要諗好先做決定




珍珠宮

積分: 45284


6#
發表於 11-11-12 08:48 |只看該作者
你拆穿佢之前,問下自已準備好未?


大宅

積分: 2919


7#
發表於 11-11-12 08:55 |只看該作者

回覆:要拆穿他嗎?

唔好拆穿,比個機會佢懸崖勒馬!




男爵府

積分: 5724

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-11-12 08:55 |只看該作者

回覆:要拆穿他嗎?

如果已拆穿佢,敢樓主要計劃埋點收拾殘局lor! 




大宅

積分: 3478

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-11-12 09:03 |只看該作者
如果你以後都可以容忍到佢呢d事,就扮唔知,但如果你容忍唔到就要同佢講清楚,因為呢件事遲早都要解決,一次不忠百次不容。但如果離婚,你自己有冇能力照顧兩個仔女吖?或者你可以問下社署,比d專業意見你。

點評

manman927  社署? 是否先打電話去傾左先?  發表於 11-11-13 05:23
BBqueenie  讚成........  發表於 11-11-12 09:39
3月14出世了,只要呀B身體健康,我就滿足了^.^


複式洋房

積分: 309


10#
發表於 11-11-12 09:14 |只看該作者

回覆:要拆穿他嗎?

去得咁頻密,可能包捚,錢財一件事,最怕招惹埋d病仲恐怖




禁止發言

積分: 55904


11#
發表於 11-11-12 09:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1623


12#
發表於 11-11-12 10:14 |只看該作者
您擺到明SEND SMS比佢,話佢講大話,然後您又話唔追究,之後佢變本加厲,即係話佢已經覺得您走唔甩,肆無忌憚咁繼續上去玩,咁就要睇您接唔接受到佢啦,因為,我諗佢會越來越斗膽,您自己諗清楚


複式洋房

積分: 148


13#
發表於 11-11-12 11:08 |只看該作者
看公司同事/親友中如有正直的人暗示明示他及早回頭,玩火玩下去要附出一個大好家庭作代價,自動收手,否則要女當面拆穿難下台,也許會老羞成怒,要是好男人一時做錯,會想清楚後果作正確決定

點評

manman927  我今日有諗過同佢家姐講, 係咪從別人口中講出會好點呢?  發表於 11-11-13 05:27


別墅

積分: 695


14#
發表於 11-11-12 11:14 |只看該作者
其實你已經拆穿左, 只係無發爛, 同我case一樣, 佢只會變本加厲, 你依家要揀既係, 你能唔能夠無左佢, 可唔可以原諒佢當無事發生, 定還是自己同2個小朋友生活, 我依家都係一樣, 冷靜過後, 今日覺得哀莫大於心死

點評

manman927  你意思係你C6繼續仲偷食緊?!你當冇事發生?我個心好"銀"住"銀"住呀  發表於 11-11-13 05:29


大宅

積分: 1079


15#
發表於 11-11-12 11:38 |只看該作者

回覆:要拆穿他嗎?

唔拆穿佢,佢只會以為你好好呃,只會變本加厲,到有一日玩到唔再留戀個家,到時仲傷。




複式洋房

積分: 147


16#
發表於 11-11-12 11:51 |只看該作者
因佢好low b, save埋桑拿既名&姐仔既名,所以我一睇就知

唔係低B 似乎係明目張膽
一係你直接同佢講 玩冇所謂 但唔好偷食
你要去就當當正正 由偷食 > 明食 就冇咁過癮 之後唔去...


大宅

積分: 1577


17#
發表於 11-11-12 16:21 |只看該作者
出去攪3攪4, 驚佢野性病番嚟, 要plan之後點行mouth:


男爵府

積分: 6989


18#
發表於 11-11-12 21:54 |只看該作者

要拆穿他嗎?

點解哩個世界咁多唔尊重老婆嘅男人?!仲要係FTM,我係你就算佢唔認我都接受唔到,我會響拆穿佢之前作最壞打算,若佢打死唔認都唔會再相信佢




大宅

積分: 2228


19#
發表於 11-11-12 23:34 |只看該作者
一定要同佢講清楚, 點解我甘講呢? 因為呢樣係好錯既事, 如果你容忍,只是讓自己繼續受到傷害! 對付呢d男人, 你一定不要怕, 就好似對付黑社會一樣, 你越怕佢就越攪你, 蝦你, 直到迫死你為止. 要停止受到傷害, 你一定要講出來, 一定要大膽地問佢想點. 至於大家擔心錢既問題, 養家問題, 住既問題, 生活問題, 子女問題...其實不用太過擔心, 香港地幾時會餓死人, 不住地祈禱, 主會祝福你的. 因為大家都怕會失去太多, 而不敢對呢個男人迎頭痛擊, 其實你所想的不想失去太多, 已經是越失越多, 最後可能非常地傷. 迎頭痛擊只會帶來更多既盼望同變數, 但選擇容忍, 你所受的傷害及痛苦, 我敢肯定是一生的, 何必呢!


複式洋房

積分: 486


20#
發表於 11-11-13 00:41 |只看該作者
Err... difficult question to answer. I guess you have to think what you will do after you confronted him with that. I guess you have to think carefullly whether you will accept him for what he is...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo