少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11980


1#
發表於 11-11-15 14:50 |只看該作者
我嗰兩個仔仔真係可謂有天淵之別:大既超瘦, 細既好肉地;大既超鍾意留喺屋企, 細既好想去街街; 大既好驚青, 細既好大膽!點解會咁架?


珍珠宮

積分: 41839


2#
發表於 11-11-15 15:05 |只看該作者

回覆:有兩個細路既媽媽, 小朋友既個性係咪有好大分別?

我2個女都係,一肥一瘦,一個飲橙汁一個唔飲,一個成日直吞野食一個含飯,一個細膽一個大膽




別墅

積分: 755


3#
發表於 11-11-15 16:27 |只看該作者
回覆 hotingmum 的帖子

我果2 個女都係咁喎~~
大女超中意食零食, 細女都中意食, 但係佢怪d一舊起兩舊止~~
大女超中意飲可6, 一杯大size macdondon 可6, 一個人可以對哂, 細女就比一杯細size 橙汁杯(macdondon)比佢半杯都飲唔哂(不過次次都話要大杯先)
大女唔怕凍, 細女超怕凍
大女對眼好似裝咗夜視鏡咁唔怕黑, 細女怕到死
大女讀書好勤力, 細女~~ 唉~~ 寫字寫到趴咗喺度~~
唯一一個共通點係2 個都超中意玩~~


珍珠宮

積分: 32377


4#
發表於 11-11-15 16:46 |只看該作者

回覆:有兩個細路既媽媽, 小朋友既個性係咪有好大分別?

我大女勁惡教~細佬就比較乖d lor~





伯爵府

積分: 17260


5#
發表於 11-11-15 21:47 |只看該作者

回覆:有兩個細路既媽媽, 小朋友既個性係咪有好大分別?

係呀,通常性格表現會相反架



The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


大宅

積分: 1805


6#
發表於 11-11-16 11:05 |只看該作者
我個大仔快3歲,好瘦小。但佢一直都好乖,斯文聽話,自出世都好少喊/扭計,好抵錫。
黎緊細b12月出世,我都驚佢同哥哥性格相差太遠,到時我都唔知點算好。


大宅

積分: 3610


7#
發表於 11-11-16 14:21 |只看該作者
我大囡5 age, 都算乖聽話, 細膽, 細囡啱出世, 好期待佢既性格會係點.. 兩個唔同先 funny


複式洋房

積分: 134


8#
發表於 11-11-16 15:30 |只看該作者
我都想細既好似大咁呀


大宅

積分: 2005

畀面勳章


9#
發表於 11-11-16 22:18 |只看該作者

回覆:有兩個細路既媽媽, 小朋友既個性係咪有好大分別?

我都覺2個小朋友D性格唔係好同。有時好似相反,互補不足咁,幾得意!




珍珠宮

積分: 34175


10#
發表於 11-11-20 18:39 |只看該作者

回覆:有兩個細路既媽媽, 小朋友既個性係咪有好大分別?

一個愛吃,一個唔願吃,但兩個都好動。




大宅

積分: 3359


11#
發表於 11-11-21 11:14 |只看該作者
ME TOO.:;pppp:


男爵府

積分: 5658


12#
發表於 11-11-21 13:54 |只看該作者

回覆 回覆:hotingmum的帖子

我嗰兩個大物都食,细睇都清清楚楚先lum下食唔食




子爵府

積分: 10139

BK Milk勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-11-21 16:49 |只看該作者
本帖最後由 hohomay 於 11-11-21 16:57 編輯

大仔比較內向、細仔比較外向!大仔只會食七成飽、細仔超為食口唔停!大仔鐘意人錫佢先、細仔主動去冧人錫人....不過兩個都係奄尖仔,兩個把口講嘢都老人精

不過無論性格有咩唔同媽媽都會鍚晒你

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo