在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1872


1#
發表於 11-11-24 11:34 |只看該作者
放完產假後, 放工回家, bb唔理我, 以前佢會追住我來看, 現在沒了. 昨晚同他玩, 突然大哭, 怎抱都無用, 一比工人抱即刻收聲...心痛


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


2#
發表於 11-11-24 11:39 |只看該作者
正常架, 即係工人對佢好好, 同bb玩多d, 佢自己就會跟返你架啦


子爵府

積分: 10743


3#
發表於 11-11-24 12:09 |只看該作者
same here! my bb only likes grandma now. she's now 7 months old.


伯爵府

積分: 16757


4#
發表於 11-11-24 12:18 |只看該作者
呢段時間要睇開D,假日帶佢去玩,私人時間比晒佢,日積月累,好快又會過返工人頭架啦.


大宅

積分: 2404

王國教室勳章


5#
發表於 11-11-24 12:43 |只看該作者
回覆 hellokikiinhere 的帖子

我都有相同經歷,我為此哭過,真想放棄工作留在家照顧他,但又怕自己不夠耐性做全職家庭主婦。


複式洋房

積分: 467


6#
發表於 11-11-24 14:05 |只看該作者

回覆:上班後bb唔理我....

我個女由bb開始已由奶奶揍,有段時間我抱就喊,奶奶抱就收聲,我直頭係奶奶面前喊左出來,覺得個女唔鍾意我。

到而家兩歲大喇,我地都只係週末先揍得佢返屋企




大宅

積分: 1872


7#
發表於 11-11-24 14:06 |只看該作者

回覆:qq_oa 的帖子

So poor ar I want to cry too last night when I hug my son he crying




複式洋房

積分: 467


8#
發表於 11-11-24 14:12 |只看該作者

回覆:上班後bb唔理我....

我無論幾忙,都盡量每晚過去陪下佢玩,所以佢每日都會期待去接媽媽。

所以樓主唔使擔心,個b係你生嘅,嗰種天生嘅感情係永遠存在,而且你已俾我好,可以一齊住。加油。




子爵府

積分: 10743


9#
發表於 11-11-24 15:06 |只看該作者
我之前喺親子溝通度post左個帖添,直情唔開心到喊添啦。
但之後我又諗,個女雖然係我生既,佢唔中意我我覺得唔公平,但佢係一個個體,我唔可以控制佢既思想,更唔可以控制佢中意邊個,睇得愈開,個人愈冇咁執著就好好多。


珍珠宮

積分: 32146

BK Milk勳章


10#
發表於 11-11-24 15:07 |只看該作者
回覆 qq_oa 的帖子

Yes, every baby is same. When you back to home you need to play & talking with baby.


大宅

積分: 4590


11#
發表於 11-11-24 17:47 |只看該作者
albertle 發表於 11-11-24 15:07
回覆 qq_oa 的帖子

Yes, every baby is same. When you back to home you need to play & talking with b ...
我個女以前都係咁,其實只要你多D同佢玩,唱下歌,日子有功,佢係知GA。樓主,比D心機LA。


子爵府

積分: 14826


12#
發表於 11-11-24 18:16 |只看該作者

回覆:上班後bb唔理我....

咦。。我兩個小朋友都無咁嘅情況噃。。。




複式洋房

積分: 494


13#
發表於 11-11-24 22:38 |只看該作者

回覆:hellokikiinhere 的帖子

我以前都係咁呀!阿仔跟工人唔跟我,唔跟我飲奶,唔比我抱,我成日喊㗎但唔駛灰心,你一有時間就陪佢玩,同佢沖涼,去街,日子耐咗,到半歲開始又會好d,我個仔9個月,之前工人要放十日假,我地都好擔心bb會唔跟我地,但竟然無,原來佢地好叻㗎,自己識分㗎,宜家我個仔都好跟我,過渡期,唔駛擔心




民房

積分: 30


14#
發表於 11-11-25 13:18 |只看該作者
我下個月就放完產假要返工, 我都好擔心BB唔理我,
到時佢只係認得6299同工人, 我都唔知點算.


男爵府

積分: 7336

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


15#
發表於 11-11-25 14:43 |只看該作者
我大囡俾我媽湊, 細囝而家俾99湊. 兩個都無呢個問題.
大囡我日日夜晚自己湊返, 細囝就weekend至返屋企. 不過我每晚都會抽時間去睇下細囝, 約玩1-1.5hr. 佢每晚都好期待我既出現.
如果有我係度, 佢地都唔會跟我媽or99.
所以我覺得邊個湊都唔係問題, 最大問題係你用幾多時間同佢相處.
用工人果d我更加唔明, 如果返到屋企係你自己一手一腳餵奶, 沖涼, "暗"訓覺, bb扭計又係你自己攪, 應該唔會唔跟


民房

積分: 30


16#
發表於 11-11-25 15:43 |只看該作者

回覆:上班後bb唔理我....

我都打算返到屋企自己同佢沖涼,同佢玩,希望bb唔好唔理我啦




公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 11-11-25 16:41 |只看該作者
親愛的...

又唔洗貢心痛嘅, 好快, bb會知道邊個係媽咪, 邊個係工人架啦....
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


大宅

積分: 2117


18#
發表於 11-11-27 15:20 |只看該作者
各位媽咪呢d只係短暫嘅情況,只要你哋肯花多d時間係bb身上,其實bb好聰明好快會分到邊個係照顧者而邊個係佢最親嘅媽咪
HAPPY EVERYDAY

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo