懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2111


1#
發表於 11-11-27 12:24 |只看該作者
醫院產檢時有個姑娘叫我而家(28wk)除定玉鈪,話唔比戴住生(係威院生),請問經驗媽媽們是否要除定?




大宅

積分: 4259

畀面勳章


2#
發表於 11-11-27 12:33 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

咩都要除ga




男爵府

積分: 6002


3#
發表於 11-11-27 12:41 |只看該作者

生產時要除玉鈪嗎?

要除呀,婚介都要除。 依家唔除定,若第時脹左除唔到要整爛先入產房架,咁就心痛死啦。




男爵府

積分: 6253


4#
發表於 11-11-27 12:45 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

入得去,咩都要除。





大宅

積分: 3812


5#
發表於 11-11-27 12:47 |只看該作者
唔係啩mouth:我嗰隻已經戴咗好耐, 要除都有D難度呀, 因為初初戴嗰時好瘦架咋


大宅

積分: 2111


6#
發表於 11-11-27 12:49 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

除唔到要打爛???!OMG~




別墅

積分: 776


7#
發表於 11-11-27 12:50 |只看該作者
我無除喎...阿姐搵膠紙幫我包住,我見其他太太都係咁...我喺tmh生..


男爵府

積分: 5484


8#
發表於 11-11-27 12:52 |只看該作者

生產時要除玉鈪嗎?

我都唔駛除呀




伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


9#
發表於 11-11-27 12:57 |只看該作者

引用:唔係啩我嗰隻已經戴咗好耐,+要除都有D難度

原帖由 babybabyEE 於 11-11-27 發表
唔係啩我嗰隻已經戴咗好耐, 要除都有D難度呀, 因為初初戴嗰時好瘦架咋
...
你去買玉店請佢地除呀,安全又吾痛。全程放鬆就得




禁止訪問

積分: 1616


10#
發表於 11-11-27 13:01 |只看該作者

回覆 回覆:mamameowmeow的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6002


11#
發表於 11-11-27 13:04 |只看該作者

生產時要除玉鈪嗎?

威院姑娘係咁講,事實會唔會整爛就唔知囉,因為我除左。 玉比婚介仲危險,除到就除啦。




男爵府

積分: 5167


12#
發表於 11-11-27 13:07 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

我腫到除吾到了,到時真系要扑爛佢都無辦法了。不過晤一定會既!




大宅

積分: 2111


13#
發表於 11-11-27 13:07 |只看該作者

回覆:yanswy 的帖子

請問你是那間醫院生?




男爵府

積分: 6002


14#
發表於 11-11-27 13:27 |只看該作者

生產時要除玉鈪嗎?

其實佢地係驚入到產房痛到發癲時整爛左d碎片整到你, 到時唔知救你好定接生好。
我諗若果我無除婚介,隻手指一定瘀哂,因為我死命咁練住床欄




男爵府

積分: 7066

陪月勳章


15#
發表於 11-11-27 13:29 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

我係C+生順產唔駛除,如果開刀,姑娘用紗布幫我包住。
可能政府d姑娘唔想做多野,因為佢地好忙。




大宅

積分: 2111


16#
發表於 11-11-27 23:12 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

唉...除左感覺差d..總覺得戴住可保平安..




珍珠宮

積分: 41343

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-11-27 23:19 |只看該作者

生產時要除玉鈪嗎?

我全部耳環都要除曬,,曬我幾個字時間




珍珠宮

積分: 41343

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-11-27 23:20 |只看該作者

生產時要除玉鈪嗎?

仲有指甲油都要抹




別墅

積分: 992

畀面勳章


19#
發表於 11-11-27 23:47 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

瑪麗唔知比唔比帶,我一開始就除唔到,如果要仆爛佢我實心痛死,我好鐘意,同埋真係帶得好好!




別墅

積分: 757


20#
發表於 11-11-27 23:57 |只看該作者
我都係係C+開刀唔洗除,姑娘用紗布幫我包住~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo