懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1452


1#
發表於 11-11-28 18:34 |只看該作者
想問大家陀bb時,有冇著Boots架?
我老公話唔好著bor ....唉




大宅

積分: 1096


2#
發表於 11-11-28 18:36 |只看該作者

回覆:想問大家陀bb時,有冇著Boots架?

我成曰都著,最緊要啱大小,點解唔可以呢?




男爵府

積分: 6119


3#
發表於 11-11-28 18:36 |只看該作者

回覆 回覆:Qyin的帖子

有 點解唔得 鬆高boot都係咁著 係無著高踭鞋



日曦 - 2006/11/18 02:29am(2.65kg)
2nd - 2008/05/16
3rd - 2009/06/09
4th - 2012/01/07 14:14pm (3.57kg)
4次懷孕 但只有2個出世, 沒能力帶到世上的, 媽咪沒有忘記, 你永遠在我心裡,懷念你們


水晶宮

積分: 59214


4#
發表於 11-11-28 18:37 |只看該作者
唔係高爭就無問題啦, 我之前去聽講座同做產檢都好多媽媽著.
黎緊再涼d我都會著, 襯leggings最方便, 又暖呢.


珍珠宮

積分: 34363

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 開心吸收勳章


5#
發表於 11-11-28 18:40 |只看該作者

回覆:想問大家陀bb時,有冇著Boots架?

我有著啊~




大宅

積分: 2145


6#
發表於 11-11-28 18:50 |只看該作者

引用:想問大家陀bb時,有冇著Boots架? 我老公話

原帖由 Qyin 於 11-11-28 發表
想問大家陀bb時,有冇著Boots架?
我老公話唔好著bor ....唉
點解老公咁講?我有著!著左自己舒服就得啦!但要買個底好些的,要防滑,同埋厚小小會安全些!冬天著boot暖好多啊!(^^)




大宅

積分: 4595


7#
發表於 11-11-28 19:04 |只看該作者

回覆 回覆:Cattieme的帖子

我都有著,除非你只腳水腫得好犀利先唔好著




大宅

積分: 4595


8#
發表於 11-11-28 19:04 |只看該作者

回覆 回覆:Cattieme的帖子

我都有著,除非你只腳水腫得好犀利先唔好著




翡翠宮

積分: 87392


9#
發表於 11-11-28 19:07 |只看該作者
我有著呀!!!

點解唔著得呀???

我老公只係唔比我著拖鞋同高踭鞋咋


男爵府

積分: 6342


10#
發表於 11-11-28 19:07 |只看該作者

回覆:想問大家陀bb時,有冇著Boots架?

我想話啲男人成日以為boots一定係高踭㗎!我老公都係咁。我諗佢係誤會咗!




大宅

積分: 1452


11#
發表於 11-11-28 19:15 |只看該作者

引用:我都有著,除非你只腳水腫得好犀利先唔好著

原帖由 charity1017 於 11-11-28 發表
我都有著,除非你只腳水腫得好犀利先唔好著
我冇水腫架




大宅

積分: 1452


12#
發表於 11-11-28 19:17 |只看該作者

回覆:想問大家陀bb時,有冇著Boots架?

唔該晒各位,等我得閒去買返對先,會暖d




大宅

積分: 3409


13#
發表於 11-11-28 19:36 |只看該作者

回覆:想問大家陀bb時,有冇著Boots架?

一定著




大宅

積分: 2508


14#
發表於 11-11-28 19:49 |只看該作者

回覆:想問大家陀bb時,有冇著Boots架?

同意呀,著boots 加leggings易襯衫又保暖!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo