自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 565


1#
發表於 11-11-29 19:37 |只看該作者
有邊隻眼藥水or邊隻牌子既眼藥水好用啊? 專for長期望電腦mon既~~ 感謝!




珊瑚宮

積分: 118281


2#
發表於 11-11-29 19:40 |只看該作者
唔可以靠眼藥水, 一定要15-20休息, 眼乾洗眼最有效。


別墅

積分: 565


3#
發表於 11-11-29 19:46 |只看該作者

引用:唔可以靠眼藥水, 一定要15-20休息, 眼乾洗

原帖由 wonderlulu 於 11-11-29 發表
唔可以靠眼藥水, 一定要15-20休息, 眼乾洗眼最有效。
因長期要對住電腦工作,所以想搵隻好既眼藥水滋潤眼睛!
我已經得閒望下遠野同綠色植物了




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo