自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 107226


1#
發表於 11-12-6 13:34 |只看該作者
是否一定要在網上upload張2吋相片?

去到是見領事定見普通職員?

問你野時耐唔耐?有無亞之亞咗?是否要講英文?

是否批唔批都卽刻話你知?

有無人試過帶齊文件,夠哂條件都批唔到?

我覺得簽美國證好麻煩,又咁又咁!

文盲,電腦盲比佢玩死!

以前55歲巳可括免一切條件就簽到.而家就唔係.

多謝各位報料!
玩具萬歲!


禁止訪問

積分: 10253


2#
發表於 11-12-6 13:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2975


3#
發表於 11-12-6 13:41 |只看該作者
是否一定要在網上upload張2吋相片? 一定, 你去影証件相時, 加錢攞埋soft copy走 (我半時拎左隻usb手指比佢, 叫佢地save落去)

去到是見領事定見普通職員? 應該係普通職員, 佢冇介紹自己係咩title

問你野時耐唔耐?有無亞之亞咗?是否要講英文? 佢會問你識唔識講英文, 如唁識, 佢會搵個識邁廣東話嘅心問你野. 都係問下你去美國做咩? 有冇親戚係美國住? 公司放你幾多日假? 係間公司做左幾耐? 問哂就完成, 走得

是否批唔批都卽刻話你知? 即時知, 但個visa & passport佢地會第日courier比你

有無人試過帶齊文件,夠哂條件都批唔到? 我同老公同兩個女都好順利


珊瑚宮

積分: 107226


4#
發表於 11-12-6 13:48 |只看該作者
通常有稅單,結咗婚,一家大細,多數批.

你有無帶結婚證書比佢睇?

單身女人去簽,是否仲係好難簽?

玩具萬歲!


大宅

積分: 2975


5#
發表於 11-12-6 14:06 |只看該作者
通常有稅單,結咗婚,一家大細,多數批. -> 其實最梗要有工作証明同公司信


你有無帶結婚證書比佢睇? -> 我老公今次同亞女一齊申請, 因為我老公本身果個visa過左期, 佢又冇要求我老公要帶結婚證書bor!

單身女人去簽,是否仲係好難簽? -> 我幾年前申請, 仲係單身, 因為表妹係美國結婚, 所以要去美國. 都係問果幾句, 其實最重要係你有份工係香港, 有工作證明就已經足夠.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo