2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 708


1#
發表於 11-12-11 12:01 |只看該作者
今朝起身,姐姐煲左白蓮鬚,食完頭暈兼作嘔,阿b郁左一陣....係咪食得太早呢?有啲驚添!有無人試過咁呀?



  


複式洋房

積分: 313


2#
發表於 11-12-11 12:12 |只看該作者

回覆:32-33週,食完白蓮鬚後頭暈添!有無人試過?

我無問題喎!你係唔係空肚飲?有冇食埋隻蛋?




男爵府

積分: 8777


3#
發表於 11-12-11 12:51 |只看該作者
其實宜家體質會有轉變,我一向都係熱底,但之前飲左2次腐竹旦都肚all呀,果時已經over 8個月了,如果你受唔到就唔好飲住喇!


別墅

積分: 708


4#
發表於 11-12-11 17:35 |只看該作者

回覆:32-33週,食完白蓮鬚後頭暈添!有無人試過?

我有食埋隻蛋呀,暈左成朝,瞓左大半日先好啲!怕且剩返果啲老係叫c6食啦!




  


禁止訪問

積分: 16080


5#
發表於 11-12-11 20:24 |只看該作者

回覆:yuwong 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


6#
發表於 11-12-11 21:34 |只看該作者
我 33-34WK時飲左一次,都有暈暈地, 之後我將分量再減少D 前幾日飲又OK (35WK幾)


男爵府

積分: 9986

畀面勳章


7#
發表於 11-12-12 13:06 |只看該作者

回覆:32-33週,食完白蓮鬚後頭暈添!有無人試過?

可能你唔受得,反而我陪月叫唔好飲,因為有激素禾,我淨係飲腐竹蛋糖水,過埋38w先飲綠豆沙及芝麻糊




伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


8#
發表於 11-12-13 09:49 |只看該作者
屋企有2包, 唔敢咁早飲,
諗住37w+先飲,
同事老婆個時飲完第2日就穿水生左.


大宅

積分: 1990


9#
發表於 11-12-13 16:43 |只看該作者

回覆:jennynini 的帖子

我食完飯飲都有少少暈,或者每次飽肚食半碗,我諗得掛




男爵府

積分: 7095


10#
發表於 11-12-17 09:33 |只看該作者
我飲一啖就已經覺得暈,其實好睇個人體質架!


男爵府

積分: 7095


11#
發表於 11-12-17 09:34 |只看該作者
建議食龜苓膏,不過唔好狂食,一星期食兩次好喇


別墅

積分: 929


12#
發表於 11-12-17 18:29 |只看該作者

回覆:32-33週,食完白蓮鬚後頭暈添!有無人試過?

我35w,今個禮拜頭 飲過一次,又冇乜異樣。打算隔個禮拜飲。今日整咗腐竹蛋意米。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo