烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16693


1#
發表於 11-12-13 22:02 |只看該作者
第1次整朱古力戚風 , 但戚風個心好似有窿,請問係咪算失敗呢?請高手幫我睇睇有咩地方可改進!


呢個係我取巧 (把刀唔夠利,批到好醜樣,所以比個底你地睇,哈哈)

好似唔夠高

呢個"窿"係出左咩問题呢?


都係有"窿"...................


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2#
發表於 11-12-13 23:12 |只看該作者
可能係你mix兩份料 (蛋白&黃) 是拉得太高, 引致有空氣困在裡面... ?

有錯請其他高手指正

點評

ARTOH  拉得太高?可否詳細指教笨笨的我...  發表於 11-12-14 06:15


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


3#
發表於 11-12-14 09:50 |只看該作者
本帖最後由 叉燒媽咪 於 11-12-14 09:57 編輯

你mix既時候, 如果摺得太開, 會容易有空氣困住... 點講呢...

即係... 好似一個大浪come埋黎, 如果個浪太高, 會捲入多d空氣....

e... 好似越講越唔清添...


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-12-14 10:20 |只看該作者


男爵府

積分: 6510

畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 11-12-15 06:50 |只看該作者

回覆:朱古力戚風!!!??

你啲料撥左入個模時,你有無(櫈)下啲漿,等佢啲氣泡走出來呀!



點評

ARTOH  我試過(櫈)下 但都覺有氣泡  發表於 11-12-15 16:57

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo