烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


用戶要求終止服務

積分: 37375


1#
發表於 11-12-20 20:22 |只看該作者
其實我成日諗lee 個問題...由d 紅棗煲至爛,甩左粒核出黎唔得咩?要知道由粒紅棗仔挑出核來,是多費時並要小心的工程

我諗原因係未 :

1) 如在湯中甩核,怕誤將它連湯一併飲下


2) 燥火(只是我憑空猜想罷了)


最後無論結果如何都在此多謝各位指教並提點, 多謝!




伯爵府

積分: 15421

BK Milk勳章


2#
發表於 11-12-20 20:27 |只看該作者

回覆:點解d 紅棗要先去核呢?(煲湯)

未去核好燥



點評

mok239  THANKS ! :mrgreen:  發表於 11-12-20 20:28


伯爵府

積分: 16693


3#
發表於 11-12-20 20:29 |只看該作者
係第2個point "燥"

點評

cccat01  agree  發表於 11-12-20 21:55
cccat01  agree  發表於 11-12-20 21:55


伯爵府

積分: 17005


4#
發表於 11-12-20 20:29 |只看該作者

回覆:點解d 紅棗要先去核呢?(煲湯)

有去了核的賣




自煮有快樂


用戶要求終止服務

積分: 37375


5#
發表於 11-12-20 20:38 |只看該作者
回覆 lovingsleep 的帖子

...唔...其實我都見過呀....不過我在猜想去了核的紅棗,因為已破開的關係,會唔會較乾身失了/降低了原有作用呢?? ...當然我只是在猜想



多謝提意, 找次機會都要試試..免得去得核時指菌邊(手指頭藏了紅棗肉)


伯爵府

積分: 16693


6#
發表於 11-12-20 21:50 |只看該作者
回覆 mok239 的帖子

我mama叫我買d全粒紅棗自己返來搣核 驚搣好果d加過工

即係好似馬啼自己批皮都好過....批好浸水果d ,大約係咁既意思

點評

mok239  多謝,多謝! 多謝指點  發表於 11-12-20 22:01


伯爵府

積分: 16693


7#
發表於 11-12-20 22:13 |只看該作者
回覆 ARTOH 的帖子

不用客氣 我都係聽mama咁講 賣紅棗既店主話的 可信性很高

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo