烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8097


1#
發表於 12-1-4 16:08 |只看該作者
我整過兩次,兩次都是同一個樣!出左咩問題呢?
myphoto.jpg





珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-1-4 16:10 |只看該作者
點整??
Stay Hungry , stay foolish !!


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 12-1-4 16:21 |只看該作者
你其實整咩架?


大宅

積分: 1413


4#
發表於 12-1-4 16:36 |只看該作者

回覆:冇一次成功,可否幫我睇下!有相

似乎唔熟,但你整巳咩同過程,可否講清楚?





寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-1-4 16:39 |只看該作者
有可能焗唔夠時間


男爵府

積分: 8786

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-1-4 16:53 |只看該作者
樓主是否做蛋糕????中間唔熟????
可將時間及溫度升高D彧預熱溫度高D


伯爵府

積分: 18956


7#
發表於 12-1-4 17:30 |只看該作者

回覆:冇一次成功,可否幫我睇下!有相

你用咩食譜呀?詳細啲我地先可以知道點解




男爵府

積分: 8097


8#
發表於 12-1-4 23:36 |只看該作者

回覆:冇一次成功,可否幫我睇下!有相

我只是將所有材料放在盆後,發好後入爐,入爐前開十分鐘焗爐預熱。





珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-1-5 02:03 |只看該作者
Doobi 發表於 12-1-4 23:36
我只是將所有材料放在盆後,發好後入爐,入爐前開十分鐘焗爐預熱。

要發?? 麵包?張相好似旦糕。。 若果同一個食譜都未成功過, 你或者要用另一個試...網上有好多RECIPE ...你想做邊款??

若果係旦糕。。。睇相似未熟....好多時會用牙籤去吉入去, 抽番出來若未有CHI 粉, 就係熟...你個CAKE試左未??

若果係麵包。。。有無食譜睇下??
Stay Hungry , stay foolish !!


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 12-1-5 02:14 |只看該作者
樓主,真係要睇詳細食譜至知點解唔成功。唔知你整麵包定蛋糕,你話要發,但個質地好似都唔係好鬆喎,而且真係未熟透。你失敗第一次果陣係咪一樣咁架?
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 8097


11#
發表於 12-1-5 11:40 |只看該作者

回覆:冇一次成功,可否幫我睇下!有相

發即是用發蛋機發!我第一次跟食譜,第二次用預伴粉!食落好像一"pat"咁!我已焗210度30mins





男爵府

積分: 8097


12#
發表於 12-1-5 11:41 |只看該作者

回覆:冇一次成功,可否幫我睇下!有相

發即是用發蛋機發!我第一次跟食譜,第二次用預伴粉!食落好像一"pat"咁!我已焗210度30mins





水晶宮

積分: 50566


13#
發表於 12-1-5 11:48 |只看該作者
Doobi 發表於 12-1-5 11:41
發即是用發蛋機發!我第一次跟食譜,第二次用預伴粉!食落好像一"pat"咁!我已焗210度30mins



...
210度 ? 妳個爐應該連 180度都無喎...

買個焗爐溫度計 check 清楚爐溫罷 ....

妳用什麼爐呀其實........幾大個架 ....


男爵府

積分: 8097


14#
發表於 12-1-5 12:25 |只看該作者

回覆:冇一次成功,可否幫我睇下!有相

Brand name:loyxx





男爵府

積分: 8097


15#
發表於 12-1-5 12:29 |只看該作者

回覆:冇一次成功,可否幫我睇下!有相

Brand name:loyala...(忘記點串)





伯爵府

積分: 17005


16#
發表於 12-1-5 12:34 |只看該作者
我朋友都係用loyola 焗爐成5年幾,都ok無事,樓主可否列出個食譜來睇睇?
自煮有快樂

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo