烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7662

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 12-1-13 23:44 |只看該作者
個鑊每次只可蒸一底,三底糕要分三次蒸,d糕會有影響嗎?有無人試過?
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]


男爵府

積分: 8671


2#
發表於 12-1-14 01:42 |只看該作者
我都鍾意一底底蒸架,因為我驚上面底榚會唔熟,同埋我怕倒汗水,我會出動晒屋企d電磁爐呀,煲呀咁,一次過同時間蒸幾底囉(分開三個煲啦當然)
我通常整年榚,一次過會開三底榚的粉糊,總之記住每次落糊都要用刮刀拌勻個糊先用,就冇問題架喇,我蒸到三底時,覺得個糊好靚架,可能當係"靜置"左,粉吸多左水份囉

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo