自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14837


1#
發表於 12-1-15 12:04 |只看該作者
請問點樣搭車去挪亞酒店豐盛閣?thanks!


公爵府

積分: 26293

畀面勳章


2#
發表於 12-1-15 12:12 |只看該作者

請問點樣搭車去挪亞酒店豐盛閣?

你喺邊樹入去




男爵府

積分: 8861

畀面勳章


3#
發表於 12-1-15 12:22 |只看該作者
葵芳有車搭去


禁止訪問

積分: 15551


4#
發表於 12-1-15 12:25 |只看該作者

回覆:tyon 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 32957


5#
發表於 12-1-15 12:25 |只看該作者

回覆:請問點樣搭車去挪亞酒店豐盛閣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21443

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-1-15 12:56 |只看該作者

請問點樣搭車去挪亞酒店豐盛閣?

睇錯左點樣搭車去挪威……




伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


7#
發表於 12-1-15 12:59 |只看該作者
本帖最後由 wing 於 12-1-15 13:01 編輯

我上次係荃灣西鐵站搭船入去 食自助餐果度同去挪亞方舟係同一條路 落船要行入去 但好似可以唔駛入公園都得 要問下人


子爵府

積分: 14837


8#
發表於 12-1-15 13:10 |只看該作者

回覆:請問點樣搭車去挪亞酒店豐盛閣?

我都聽過葵芳新都會有,但正確地點唔係咁清楚!謝謝各位!




子爵府

積分: 14837


9#
發表於 12-1-15 13:11 |只看該作者

引用:睇錯左點樣搭車去挪威…… +

原帖由 transformers 於 12-01-15 發表
睇錯左點樣搭車去挪威……

我都想有機會去~




侯爵府

積分: 21443

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-1-15 13:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 transformers 於 12-01-15 發

原帖由 tyon 於 12-01-15 發表
我都想有機會去~





珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-1-15 13:19 |只看該作者

請問點樣搭車去挪亞酒店豐盛閣?

在葵芳新都會廣場側,青衣城樓下玻璃門,荃灣綠楊對面都有黃巴士搭,入馬灣後第一個站下車。提示一句,荃灣較少車(週末一小時兩班),我會勸你去青衣或者葵芳乘車。





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo