時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1991


1#
發表於 12-1-18 12:50 |只看該作者
本帖最後由 joyce095 於 12-5-8 22:59 編輯

DEL


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 12-1-18 13:21 |只看該作者

回覆:big 6在火車食野比人罵!!抵食

尋曰坐機鐵先同強國人糟



點評

la_source  無咩野事呀嘛!?  發表於 12-1-18 14:13


男爵府

積分: 6014


3#
發表於 12-1-18 13:28 |只看該作者

big 6在火車食野比人罵!!抵食

睇到眼火爆食食食快D反上你大陸食啦




翡翠宮

積分: 86438


4#
發表於 12-1-18 13:37 |只看該作者
回覆 yy25 的帖子

佢地聲大夾惡又粗皮,邊樹夠佢地尼丫,自己小心維上啦

點評

yy25  如果係平時我吾會理...迫到我小朋友就吾得激c我  發表於 12-1-19 00:43


侯爵府

積分: 21311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 12-1-18 14:04 |只看該作者
本帖最後由 km1357 於 12-1-18 14:04 編輯

公平d, 如果香港人在火車食野比人罵!! 我都話抵死.......

點評

LedTV  AGREE!!  發表於 12-1-19 00:47


子爵府

積分: 11178


6#
發表於 12-1-18 14:13 |只看該作者
明知故犯,重要鬧人,真係非一般人可以做得到


大宅

積分: 2869


7#
發表於 12-1-18 14:16 |只看該作者
連小朋友都唔幫班big6婆,佢地真係抵死


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 12-1-19 00:40 |只看該作者
係搭機鐵。去完迪迪尼我2個小朋友驚冇位坐,甘我地咪搭返東涌搭倒頭車low•咁到返欣澳好多人入甘我地三個坐最右邊貼玻璃三個啦!咁小朋友甘細梗坐吾晒一個位淨小小空位!嗰個女人就叫佢個仔坐係我其中一個小朋友隔離low(但已經坐滿6人架啦)初時我都算,佢係甘迫迫迫,我咪係甘拍張櫈叫佢起身。之後有個(強國男人,吾識嗰兩母子既)就同我講話都係小朋友姐,甘你2個小朋友讓過小小咪坐到low!嘩…即刻火都黎…我話甘哩到係三個位,梗係坐三個啦。我搭去東涌在搭返轉頭架!佢即刻吾啱出聲


子爵府

積分: 13689


9#
發表於 12-1-19 00:45 |只看該作者

big 6在火車食野比人罵!!抵食

食屎就比你食!食其他就唔得!




侯爵府

積分: 22236

醒目開學勳章


10#
發表於 12-1-19 01:23 |只看該作者


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


11#
發表於 12-1-19 01:58 |只看該作者

引用:係搭機鐵。去完迪迪尼我2個小朋友驚冇位坐

原帖由 yy25 於 12-01-19 發表
係搭機鐵。去完迪迪尼我2個小朋友驚冇位坐,甘我地咪搭返東涌搭倒頭車low•咁到返欣澳好多人入甘我地三個坐 ...
哇!呢啲野都唔係第一次啵!之前有單hk ma來戰強國ma又係b6細路夾硬迫埋去3人坐2人位




子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 12-1-19 09:49 |只看該作者

回覆:big 6在火車食野比人罵!!抵食

係wow激c禾




複式洋房

積分: 212


13#
發表於 12-1-19 10:22 |只看該作者
睇到眼火爆

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo