親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6153

陪月勳章


1#
發表於 12-1-25 05:40 |只看該作者
本帖最後由 hebe2010 於 12-2-1 09:32 編輯

剛去完返嚟,真係唔錯既選擇,係食物方面唔港人口味

雖然機程係長, 我都後悔冇 等阿仔大 D 同佢一齊去

今次個團都有3個小朋友, 最細4歲咋.


(1) 全球最大既水上樂園, 冇失禮, 真係大人刺激, 細佬好玩...
(2)四驅車好好玩 !
(3) 法拉利樂園更加岩小朋友玩..... 小朋友可賽車(唔危險)....反而大人冇得玩....
仲有 4 D 影院... 個畫面清過迪士尼九萬倍...
(4) 棕櫚島好正 !

仲有好多好多世界之最,

就算對於大人黎講. 真係比我預期中好玩 !









公爵府

積分: 26490


2#
發表於 12-1-25 09:47 |只看該作者
你有所不知, 杜拜要坐幾耐先去到?

新加坡只須3小時, 小朋友好難下下坐8個鐘頭機的..

點評

viewer    發表於 12-4-9 01:29


大宅

積分: 4022

BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-1-25 10:23 |只看該作者
hebe2010 發表於 12-1-25 05:40
剛去完返嚟,真係唔錯既選擇,係食物方面唔港人口味

很有興趣, 可否分享一下你的行程?


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-1-25 10:59 |只看該作者
焯媽媽 發表於 12-1-25 09:47
你有所不知, 杜拜要坐幾耐先去到?

新加坡只須3小時, 小朋友好難下下坐8個鐘頭機的.. ...
冇錯, 同小朋友去旅行坐飛機一定要4個鐘之內


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


5#
發表於 12-1-25 13:33 |只看該作者
我反而係諗.....杜拜要用多好多錢............

去新加坡仲計到條數.........


水晶宮

積分: 71345

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 12-1-26 02:14 |只看該作者
我都PLAN緊4月去, 果邊都幾多活動, 又滑雪, 又水上樂園, 又有沙漠, 幾充實下.


王國會長

積分: 28223

王國會長


7#
發表於 12-1-26 09:29 |只看該作者
hebe2010 發表於 12-1-25 05:40
剛去完返嚟,真係唔錯既選擇,係食物方面唔港人口味
點唔錯法?

但杜拜太遠了, 搭飛機太耐小朋友不太合適, 機票也會更貴, 正如你所說, 食野真係超唔得, 當地又超熱.
除了新加坡, 仲有好多東南亞地方去.


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 12-1-26 10:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13219

開心吸收勳章 分享愛 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-1-26 11:27 |只看該作者
聽起上嚟好吸引, 請問total用咗幾多錢? 我諗緊今年帶囝囝去邊度玩好.


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 12-1-26 11:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


11#
發表於 12-1-26 14:32 |只看該作者
我去過杜拜幾次,果時未生小朋友,依家有小朋友,覺得都係新加坡啱小朋友D.
如果見識中東風土人情,咁去杜拜好D,如似樓主話,D女人著埋波鞋落水游,包到實一實,同場又有鬼妹著比肩尼,幾得意的.
但計景點就新加坡啱小朋友多D.
去杜拜,講真係買野多,同埋佢食野都OK的,我跟過團,佢D中菜係好OK的,起碼我覺得比返大6好食.自由行自己食更加好啦,大把餐廳,似意粉屋的大把!地道的咖哩又好正.
不過可能新加坡啱D細D的小朋友,杜拜啱D大D的小朋友囉!我仔大D我都會帶佢去杜拜的,依家細個去住新加坡先啦!


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 12-1-26 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48770

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 12-1-28 14:54 |只看該作者

回覆:杜拜都適合小朋友去。唔洗下下都新加波

剛跟團去杜拜玩咗5日4夜,真係比想像中好玩!沙漠,游水,滑雪都同時有得玩,正!會再去!勁推介!




男爵府

積分: 6153

陪月勳章


14#
發表於 12-2-1 09:32 |只看該作者
(1) 全球最大既水上樂園, 冇失禮, 真係大人刺激, 細佬好玩...

(2)四驅車好好玩 !

(3) 法拉利樂園更加岩小朋友玩..... 小朋友可賽車(唔危險)....反而大人冇得玩....

仲有 4 D 影院... 個畫面清過迪士尼九萬倍...

(4) 棕櫚島好正 !



仲有好多好多世界之最,



就算對於大人黎講. 真係比我預期中好玩 !






男爵府

積分: 6153

陪月勳章


15#
發表於 12-2-1 09:34 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 12-1-26 11:38
是是但但凡永安8下(我多數都跟永安, 穩陣D)

http://www.wingontravel.com/Tours/TourSearchResult/_ae___. ...

我都係跟永安, 有個6天團辛苦 D

但玩足 5日

因為去到當地. 早上
回程果日要玩到晚上10:00PM 先去機場 !

不過就真係辛苦少少囉...

點評

Charlotte_mom  杜拜團一般都係夜機返, 去呢, 如果早機就玩多幾個鐘, 下午機就蝕半日LOR  發表於 12-2-1 11:52


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


16#
發表於 12-2-1 09:37 |只看該作者
hebe2010 發表於 12-2-1 09:34
我都係跟永安, 有個6天團辛苦 D

但玩足 5日

依家幾$$?想當年6日4夜先$5999.


公爵府

積分: 27141


17#
發表於 12-2-1 11:54 |只看該作者
小黑咪 發表於 12-1-25 10:59
冇錯, 同小朋友去旅行坐飛機一定要4個鐘之內

認同,我仔歲幾時去東京,回程時間5小時,開頭果3個鐘都乖乖地之後果2個鐘係到呱呱嘈,非常唔好意思mouth:


大宅

積分: 1353


18#
發表於 12-2-6 22:38 |只看該作者

回覆 回覆:hebe2010的帖子

真係好吸引,我都諗住帶小朋友去玩,其實個度d使費貴唔貴架??




水晶宮

積分: 73395


19#
發表於 12-2-6 23:17 |只看該作者

杜拜都適合小朋友去。唔洗下下都新加波

原本對呢個地方冇興趣 ,但去完俄罗斯個領導带得好好,而且佢勁推介,所以出年考虑去




水晶宮

積分: 71345

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 12-4-15 01:43 |只看該作者
剛剛復活節去完, 真係好好玩, 地方又乾淨, 玩既野又好豐富, 真係幾啱一家大細去.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo