爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2588


1#
發表於 12-2-6 17:02 |只看該作者
當有2部同款同年份既車你揀,當sienta先

第一部,車身有花凹,內籠麻麻,比巿價平15%。

第二部,絕對靚仔,比巿價貴5-10%。

大家點揀?




複式洋房

積分: 411


2#
發表於 12-2-6 17:28 |只看該作者
你果10%即係幾多$$$?
絕對靚仔係咪=番黎唔使整任何野?


大宅

積分: 2588


3#
發表於 12-2-6 21:53 |只看該作者

引用:你果10%即係幾多$$$?+絕對靚仔係咪=番黎唔

原帖由 Jeffmk5 於 12-02-06 發表
你果10%即係幾多$$$?
絕對靚仔係咪=番黎唔使整任何野?
10%=$6000

當機件一樣,純粹計殼。




別墅

積分: 761


4#
發表於 12-2-6 22:31 |只看該作者
如果只係凹, Paint Job唔傷!
咁一定係Choice 1!

如果Paint Job好傷, 入面會生銹果一隻!咁就免喇!
不過都唔會揀2, 外面大把Sienta/Mobi/Cube啦!慢慢來~~


禁止訪問

積分: 3708


5#
發表於 12-2-6 22:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jeffmk5+於+12-02-06+發表你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 112


6#
發表於 12-2-7 02:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8778


7#
發表於 12-2-7 09:04 |只看該作者
我都係揀2. 因為真係會覺得好礙眼架...到頭來都係忍唔住想整...


複式洋房

積分: 411


8#
發表於 12-2-7 09:36 |只看該作者
如果兩架都正型 (冇大撞), 就會揀機器靚仔果架~~
車身外傷可以整, 機器內傷都仲可以整, 大撞過既車就唔使指意整~~~


禁止訪問

積分: 1601


9#
發表於 12-2-7 10:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 861


10#
發表於 12-2-7 11:08 |只看該作者
我會揀少咪 (真係電腦check 個數) 如果係sienta, 一定要比車房check , 好多咪數有估滑


大宅

積分: 2588


11#
發表於 12-2-7 12:23 |只看該作者

引用:我會揀少咪+(真係電腦check+個數)++如果係s

原帖由 bb1979 於 12-02-07 發表
我會揀少咪 (真係電腦check 個數) 如果係sienta, 一定要比車房check , 好多咪數有估滑 ...
唔⋯⋯不予置評,但車行D咪數真係少得離譜。




禁止訪問

積分: 3162


12#
發表於 12-2-7 16:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2588


13#
發表於 12-2-8 08:57 |只看該作者

引用:如果咩都一樣我會要1SIENTA+X+版8萬15%+都

原帖由 sonycattoro 於 12-02-07 發表
如果咩都一樣我會要1
SIENTA X 版8萬15% 都講緊萬2蚊.
拆趟門要2-3日?




複式洋房

積分: 161


14#
發表於 12-2-8 11:47 |只看該作者
第二部


禁止訪問

積分: 3162


15#
發表於 12-2-8 12:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2588


16#
發表於 12-2-8 14:21 |只看該作者

引用:Quote:serpent+發表於+12-2-8+08:57+拆趟門

原帖由 sonycattoro 於 12-02-08 發表
之前部spike,幾 粒鑼絲就拆左隻門lu




禁止訪問

積分: 3162


17#
發表於 12-2-8 14:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10199


18#
發表於 12-2-8 15:06 |只看該作者

回覆:買車諗法

我會揀2呀,因為靚仔d人都開心d呀




大宅

積分: 2588


19#
發表於 12-2-8 15:16 |只看該作者

回覆:serpent 的帖子

明晒,下次番4分車先。




洋房

積分: 55


20#
發表於 12-2-8 19:01 |只看該作者

回覆:serpent 的帖子

呢架幾多分先?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo