美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 4513


1#
發表於 12-2-8 01:24 |只看該作者
有咩牌子嘅眼線筆or眼線液係最防水好用架?最怕變熊貓眼




複式洋房

積分: 464


2#
發表於 12-2-8 01:36 |只看該作者

有咩牌子嘅眼線筆or眼線液係最防水好用架

而家淨係用眼線膏maybelline不錯




大宅

積分: 4293


3#
發表於 12-2-8 02:04 |只看該作者

回覆:bebeching 的帖子

kiss me ,Mac ,NYX
幾好




別墅

積分: 626


4#
發表於 12-2-8 09:03 |只看該作者

回覆:有咩牌子嘅眼線筆or眼線液係最防水好用架

Kiss me





大宅

積分: 4146


5#
發表於 12-2-8 10:41 |只看該作者
我係ECOSWAY 買EYELINE 筆, 唔錯, 易畫, 唔甩又平


複式洋房

積分: 247


6#
發表於 12-2-8 12:16 |只看該作者
近年最愛 kiss me 眼線液, 很幼, 色夠實, 一般都會畫完變略淺但呢隻唔會, 好唔難卸走...... 經常笑到喊既我都無咩問題.... 不過我有朋友話唔係好識控制用呢種較軟同幼既掃..... http://shop.ka6.com.cn/UploadFile/200962510049347.jpg


複式洋房

積分: 247


7#
發表於 12-2-8 12:17 |只看該作者
kiss me 眼線液..... 至愛+推介, HK$6X... 抵
顏色夠實 易卸 .... 笑到喊都無問題


禁止訪問

積分: 294


8#
發表於 12-2-8 12:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9607

最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-2-8 13:14 |只看該作者
眼線- BARE MINERIAL
眼線膏- 植村秀


侯爵府

積分: 20817


10#
發表於 12-2-8 13:21 |只看該作者
MJ 超級防油,防水,多色揀,好come用。(屈記,沙都有得賣)


大宅

積分: 5000


11#
發表於 12-2-10 02:04 |只看該作者

回覆:goodday 的帖子

請問有照片嗎?




大宅

積分: 2545


12#
發表於 12-2-13 14:26 |只看該作者

回覆:有咩牌子嘅眼線筆or眼線液係最防水好用架

我想問眼線液or眼線膏邊隻會好用D呢?
最重要易控制,for初學者




大宅

積分: 2759

畀面勳章


13#
發表於 12-2-14 03:42 |只看該作者
I like Rimmel London眼線筆, 防油,防水,多色揀, and CHEAP!!!

I bought it at USA (about US$5), not sure if HK sells it:

http://www.rimmellondon.com/us/e ... rproof-eye-definer/

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo