自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-2-12 20:21 |只看該作者
佢又無話痛喎!
myphoto.jpg





伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-2-12 20:22 |只看該作者

回覆:點解仔仔條脷咁樣樣?help

呢張清楚d
myphoto.jpg





水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-2-12 20:26 |只看該作者
會唔會係地圖舌呢? 快 D 同小朋友睇醫生啦


珊瑚宮

積分: 118281


4#
發表於 12-2-12 20:31 |只看該作者
佢痛唔痛, 你用乾淨手指尾輕摸一下, 他有乜反應?



大宅

積分: 4551


5#
發表於 12-2-12 20:34 |只看該作者
本帖最後由 ricetaster 於 12-2-12 20:36 編輯

回覆 sarah_chow 的帖子

係地圖舌, 脾胃差, 化唔到濕, 有過敏性體質, 容易咳,氣管敏感咁, 如果係偶然出現就多數喺感冒發燒後出現, 由其是發過高燒之後。要睇中醫, 西醫攪唔掂, 甚至唔當係病!

點評

JunichiOkada  你個COMMENT 加上你個頭像令我以為你報緊新聞咁~  發表於 12-2-17 13:07


水晶宮

積分: 57108


6#
發表於 12-2-12 20:35 |只看該作者
未能解答


禁止訪問

積分: 2092


7#
發表於 12-2-12 20:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10230


8#
發表於 12-2-12 20:48 |只看該作者
剛剛同醫生朋友食飯...我幫你問o左佢喇~~佢話係"潰瘍"來的!!!一定要用漱口水漱口!


伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-2-12 20:54 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ricetaster+於+12-2-12+20:36+

原帖由 ricetaster 於 12-02-12 發表
本帖最後由 ricetaster 於 12-2-12 20:36 編輯

回覆 sarah_chow 的帖子
啱啱我妹妹都話地圖脷,佢話佢由細到大都有呢個問題,估唔到會咁樣遺傳法,但仔仔得兩歲半,肯飲中藥嗎?





伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-2-12 21:02 |只看該作者

引用:剛剛同醫生朋友食飯...我幫你問o左佢喇~~佢

原帖由 mini_cc 於 12-02-12 發表
剛剛同醫生朋友食飯...我幫你問o左佢喇~~佢話係"潰瘍"來的!!!一定要用漱口水漱口! ...
是嗎?我試下去萬0搵下小朋友漱口水先,希望佢唔會飲啦,thanks!





子爵府

積分: 10230


11#
發表於 12-2-12 21:06 |只看該作者
回覆 sarah_chow 的帖子

佢話唔好就咁比佢含...一定失敗的
你試o下用d紗布or棉花, 沾滿漱口水之後, 用手輕輕排走多餘的水份,不要太乾
then再比小朋友含1-2分鐘喇


象牙宮

積分: 216490


12#
發表於 12-2-12 21:09 |只看該作者
煋紅熱


伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-2-12 21:11 |只看該作者

引用:回覆+sarah_chow+的帖子 佢話唔好就咁比佢

原帖由 mini_cc 於 12-02-12 發表
回覆 sarah_chow 的帖子

佢話唔好就咁比佢含...一定失敗的
咁好似work d 喎,咁有無話小朋友用嘅漱口水得唔得呢?幫我多謝埋醫生呀!





伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-2-12 21:15 |只看該作者

引用:煋紅熱

原帖由 961123 於 12-02-12 發表
煋紅熱
唔係,好耐架喇



點評

961123  oic  發表於 12-2-12 21:16


子爵府

積分: 10230


15#
發表於 12-2-12 21:16 |只看該作者
回覆 sarah_chow 的帖子

用大人o個d呀.....李斯德x......高露x.....舒適y.....o個d呀


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


16#
發表於 12-2-12 21:29 |只看該作者
我由細到大都係咁,熱氣時就會有,無痛無成所以一路都無理過,我侄子都係咁既。


珍珠宮

積分: 43732


17#
發表於 12-2-12 21:32 |只看該作者
快D睇醫生啦


伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-2-12 21:34 |只看該作者

引用:回覆+sarah_chow+的帖子 用大人o個d呀....

原帖由 mini_cc 於 12-02-12 發表
回覆 sarah_chow 的帖子

用大人o個d呀.....李斯德x......高露x.....舒適y.....o個d呀
果d邊肯中吖!有次傻傻下將成人牙膏當果味牙膏比佢用,喊到呢....



點評

mini_cc  咁你試試小朋友果味d先囉,希望佢夠力  發表於 12-2-12 21:44


男爵府

積分: 6261

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-2-12 22:16 |只看該作者

回覆:點解仔仔條脷咁樣樣?help

地圖舌呀,請問係咪曾經病左好耐




翡翠宮

積分: 90765

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 12-2-12 22:18 |只看該作者

回覆:點解仔仔條脷咁樣樣?help

睇醫生啦




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo