跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 499


1#
發表於 12-2-19 01:12 |只看該作者
我想問你地個bb開始識認人未呀?我個bb剛剛開始,佢夜晚一定搵我,乜人都唔跟!我真係唔知點解決好?


禁止訪問

積分: 806


2#
發表於 12-2-19 01:28 |只看該作者

回覆:認人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5512


3#
發表於 12-2-19 23:50 |只看該作者

回覆:認人

認呀!
不過我個心好甜




男爵府

積分: 5512


4#
發表於 12-2-19 23:50 |只看該作者

回覆:認人

認呀!
不過我個心好甜





珍珠宮

積分: 34788


5#
發表於 12-2-20 12:53 |只看該作者

認人

我仔都認人~特別鍾意爸爸~不過爸爸長期係內地工作,要一至兩星期先見四日,我老公開頭仲怕仔仔唔認得佢,而家覺得sweet啦~




大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-2-20 13:50 |只看該作者
我個b咩人都抱得...有無我同c6都好似無所謂噤


男爵府

積分: 5786


7#
發表於 12-2-20 15:06 |只看該作者
夜晚如果 仔仔見唔到我,就扭到七彩, 一定唔會訓


子爵府

積分: 13298

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 12-2-21 01:27 |只看該作者

認人

我bb前一兩星期先完結第一階段,維持左兩星期倒,真係痴到不得了,去沖個涼都喊到拆天咁,邊個都搞唔掂,由祈係夜晚訓時。。。好彩第一階段都唔算耐




大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-2-21 13:22 |只看該作者
klbb2011 發表於 12-2-21 01:27
我bb前一兩星期先完結第一階段,維持左兩星期倒,真係痴到不得了,去沖個涼都喊到拆天咁,邊個都搞唔掂,由 ...

沖涼通常我都係等佢瞓咗先去家


複式洋房

積分: 376


10#
發表於 12-2-29 00:49 |只看該作者

引用:認呀! 不過我個心好甜 +

原帖由 HaChu 於 12-02-19 發表
認呀!
不過我個心好甜
Me too





大宅

積分: 1598


11#
發表於 12-2-29 07:30 |只看該作者

回覆:認人

我發現阿仔對帶眼鏡既人特別反感,被帶眼鏡既人抱一定喊




男爵府

積分: 6475


12#
發表於 12-2-29 11:40 |只看該作者
我嗰囡都認人~不過唔係認我, 係認賓賓姐姐. 一過我手無耐就喊 無法啦, 我要返工. 雖然有D唔開心, 但咁都可以代表姐姐對佢好, 錫佢先至跟佢, 我都可以放心去返工.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo