自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4762


1#
發表於 12-2-29 16:16 |只看該作者

買問有無人用過comfy電墊,好唔好用, 是否B6, 安唔安全


子爵府

積分: 12409


2#
發表於 12-2-29 17:12 |只看該作者

回覆:comfy電暖墊

用左2年,無問題。快圖美買




大宅

積分: 4762


3#
發表於 12-3-1 12:51 |只看該作者
回覆 旦仔 的帖子

夠唔夠暖,會否難操作呢


大宅

積分: 2849


4#
發表於 12-3-1 12:57 |只看該作者
星期日在億x通見一款雙人的,$488還有$100.購物卷回贈.

但唔知效果好唔好,沒有買. 不過都心思思想買.


子爵府

積分: 12409


5#
發表於 12-3-1 13:01 |只看該作者

回覆:comfy電暖墊

好用,唔好開最大的度數到天光,因會熱到發惡夢
myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo