夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 55904


1#
發表於 12-2-29 23:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13581


2#
發表於 12-3-1 00:20 |只看該作者

回覆:維港 的帖子

咁都算衰?!




大宅

積分: 2935

畀面勳章


3#
發表於 12-3-1 01:06 |只看該作者
大把要數呀
你呀!!成日放工返黎乜都唔理又唔幫手做下野!!唔理我都算!!連仔都唔理!!
返黎靜係掛住打機,巴住部電腦搞到我冇得睇電視!!就連我夜晚有少少既娛樂都比你巴埋,靜係你反工先累?我唔累?我都累架大佬!!
叫你比我睇又哎又西,仲話我唔比你吹得我帳咩!食屎啦啦該你
我真係好憎你, 我真係好唔想見到你呀!!!
你個衰樣又唔係靚仔,又冇錢, 又對我唔好,都唔知我做咩比鬼暗眼嫁左比你, 同你傾計,又10問9唔應,1係就1句起2句止,你係咪啞架姐???對住你好勞氣,好眼怨呀!!!!!!!

呻完, 舒服晒

點評

fifimanhk  好大怨氣呀~  發表於 12-3-12 12:17
zoeyin  似乎仲有得數喎~~   發表於 12-3-1 16:21
I9528  好燥喎  發表於 12-3-1 01:51


大宅

積分: 2096


4#
發表於 12-3-1 01:51 |只看該作者
最近對c6有好多不滿.... 嘗試努力唸正面d...

引為越唸得負面,越覺到唔妥...



琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


5#
發表於 12-3-1 01:52 |只看該作者
唔識氹我, 成碌木

點評

omax   X10  發表於 12-3-4 05:14
DAISYLINYING    發表於 12-3-1 12:11


大宅

積分: 2354


6#
發表於 12-3-1 01:55 |只看該作者

回覆 回覆:維港的帖子

锺意係网上撩女,最憎



點評

黑白豬    發表於 12-3-2 01:09
siuman1020    發表於 12-3-1 17:12


大宅

積分: 1580


7#
發表於 12-3-1 03:19 |只看該作者

回覆 回覆:WENKIKAKA的帖子

我c6同你果個都好似,不過佢仲要買餸煮飯,之後既唔係打機係睇電視,唔同個仔玩,成日嫌個仔煩嘈,同佢講野又係十問九唔應,問佢聽唔聽到又話聽到,答左添啦,就 係背住你點左頭或擰頭。 唉……只好怪自己無生多對眼在後腦




子爵府

積分: 13914


8#
發表於 12-3-1 03:21 |只看該作者
淨係識得喊,A字膊,成日當自己BB咁做錯野要人無限量包容!
但又會selectively 咁大男人,發埋曬d大男人脾氣,
樣樣野都死要面,做之前又唔諗後果,講就天下無敵,做就無能為力!



大宅

積分: 2473


9#
發表於 12-3-1 03:26 |只看該作者
見到呢個 topic 笑左~~~~

希望大家數還數,同時要記得老公嘅好!
我老公都有野比我數,不過與其數拒衰,不如數拒好,自己又會開心d!
無人係完美加麻~~~~~~~~~~

點評

bencat    發表於 12-3-14 08:39
duckieky    發表於 12-3-4 16:33
hoiching930    發表於 12-3-4 16:27
crispychips  like!  發表於 12-3-1 14:15


翡翠宮

積分: 86333


10#
發表於 12-3-1 09:38 |只看該作者

回覆:WENKIKAKA 的帖子

超讚
世事豈能盡如人意,但求無愧於心。


男爵府

積分: 5658


11#
發表於 12-3-1 09:43 |只看該作者

入來數C6's衰野

無情趣外,物都好




公爵府

積分: 26389


12#
發表於 12-3-1 09:48 |只看該作者
只想說無奈, 有人曾說把一件好事蓋一件壞事(C6對妳好/ 不好)永遠蓋不完


子爵府

積分: 12665

畀面勳章 睛靈勳章


13#
發表於 12-3-1 16:35 |只看該作者
本帖最後由 zoeyin 於 12-3-1 16:45 編輯

賺唔到錢, 成日淨係識呻窮, 又唔唸方法賺多 d, 屋企靠我份 un chit chit 既糧頂住, 仲要揀 job 接, 辛苦既唔做, 我就為左賺多 d, 捱凍捱眼訓都做 part time, 仲要借幾皮野比佢, 佢收左 $6,000 唔出聲, 到我問佢收到未時答我差唔多洗晒!!! 枉我仲用辛辛苦苦賺既 part time 錢送左部電話比佢 (佢舊果部差唔多 certify...)!!!!

撇開錢呢樣唔講, 屋企既野全部唔理, 有咩就叫我做, 到而家都未識湊 bb, 我同佢都係新手父母, 點解佢覺得我識湊 bb?? 我都係學! 點解佢唔一齊學??? bb 有病我帶去睇醫生, 奶粉尿片濕紙巾沖涼液lotion全部都係我買, 等我逐間逐間鋪格過最平先敢買!!! 幫 bb 剪頭髮剪得差, 數足我半年, 佢自己剪得差就又 lee 又 lu 多多藉口!!!

屋企野 + bb + 我既野已經唔駛佢理, 但佢連自己身體都照顧唔到, 平均一個月病一次, 次次成個幾兩個禮拜先好, 夜晚起身去 toilet 凍親下就會病, 攪到我都唔敢叫佢幫手湊 bb, 驚又會整到佢病!!!

自己唔靚仔仲成日踩我唔掂!!! 又話咩基因唔好, 踩埋我祖宗十八代!!!

成日識話人做野唔得, 叫佢做時又話自己唔識!! 自己唔識唔好話人啦!!! 起碼人地會試做, 做得好唔好係另一回事, 點都好過佢唔識又唔試又唔學仲咀 gel gel!!!

我同奶奶有衝突, 成日唔係企喺奶奶果邊就係唔出聲, 又唔唸下其實好多時都係因佢而起!!!! 次次置身事外! 叫佢搬又賴冇錢, 又話要痴住阿媽住, 自己裙腳仔仲好話我細佬係裙腳仔, 成舊飯咁!!!

多到數唔晒!!! 太嬲太嬲, 唔打住...

點評

duckieky    發表於 12-3-4 16:36
omax  唔係衰成咁呀?  發表於 12-3-4 05:17
mandelicious428  wow....你既EQ好高  發表於 12-3-2 03:10
Elenalan  咁都忍到佢?點解可以接受同個咁o既人一齊?  發表於 12-3-1 19:41
JenLau88  吓 ....   發表於 12-3-1 17:14
siuman1020    發表於 12-3-1 17:14


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


14#
發表於 12-3-1 18:02 |只看該作者

回覆:入來數C6's衰野

我c6成日响被竇放屁



點評

semi9   乜咁啱呀  發表於 12-3-14 02:11
pui1112    發表於 12-3-9 12:28
crazy_fish  最黑人憎係敦放完之後, 塞我個頭入被竇...........  發表於 12-3-3 16:36
The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


大宅

積分: 4778


15#
發表於 12-3-1 18:07 |只看該作者
做人有點被動.
又不受得話/罵, 少少都不喜歡.


珍珠宮

積分: 32775


16#
發表於 12-3-1 19:43 |只看該作者

回覆:入來數C6's衰野

最憎乜都係佢老母家姐姪女朋友行先, 我排到最尾
佢阿媽一早打個電話黎話上黎條友乜都唔理就應承, 仲要即到,有冇諗過我方唔方便呀, 身都未起眼耳口鼻未歸位, 間屋亂到九彩就上黎
星期六放咗公同啲朋友去篤波, 篤到十點仲話要落bar睇波, 第二日個姪女話要上黎玩又係即刻話好, 你究竟有冇諗過要陪我, 你有冇記得我嘅存在呀!!!!!




珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-3-1 20:31 |只看該作者

回覆:入來數C6's衰野

砌到成屋都模型!成日打機!

唔好以為我地九十後,比九十後老廿年一樣可以中意打機



我是一隻喵


別墅

積分: 682


18#
發表於 12-3-1 21:02 |只看該作者
冇上進心, 冇責任感,依賴,唔分擔屋企開支不特止連自已阿媽都冇供養


男爵府

積分: 5289


19#
發表於 12-3-1 21:13 |只看該作者

引用:做人有點被動.又不受得話/罵,+少少都不喜歡

原帖由 moonzinc 於 12-03-01 發表
做人有點被動.
又不受得話/罵, 少少都不喜歡.
似我c6,一D都唔話得,没D情趣.又悶又小氣,唉,又無乜溝通.....



點評

Nancy20090615  都似我 c6 喎.  發表於 12-3-2 12:53


瑪瑙宮

積分: 139635


20#
發表於 12-3-1 21:13 |只看該作者
成日霸住電視睇, 成日做自己野: 去宗教活動, 打牌, 睇波, 睇電視, 睇報紙, 覺得我同個囝唔使陪o既. 我地一齊的活動就係食飯同去 99 度. 屋企唔做家務, 一世都唔做.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo