2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3693


1#
發表於 12-3-1 04:18 |只看該作者
我原本165CM高,44-45KG,腰圍24吋,五日前係肚圍35.5吋,體重54KG,去完旅行返黎,短短幾日又肥多1KG

我已經覺得自己再咁落去會爆紋爆到七彩了………


大宅

積分: 2509


2#
發表於 12-3-1 10:30 |只看該作者
回覆 Wongbeabea 的帖子

Wa..你重左成10kg 啦!不過我都係禁恐怖,完全跟指標超出一個double!我本來已經肥左159cm,重53kg,腰圍都25/6,架下61.8kg, 條腰36",25wk+++, 重左成17/8lbs, 呀B係49.2%BB,E生話50%係中間size,即係阿B係中size B,E生話比盡我最多肥8-10lbs, 家下肥左多個8磅即係入唒我數!黎緊重係高峯肥人期!點攪


大宅

積分: 3693


3#
發表於 12-3-1 13:36 |只看該作者

引用:回覆 Wongbeabea 的帖子 Wa..你重左成10kg

原帖由 Hellokitty610 於 12-03-01 發表
回覆 Wongbeabea 的帖子

Wa..你重左成10kg 啦!不過我都係禁恐怖,完全跟指標超出一個double!我本來已經肥 ...
係呀我就係驚咁樣,下次檢查睇寵阿b 幾重先!我手腳面啱啱呢個月叫肥左點知就重左咁多




大宅

積分: 2509


4#
發表於 12-3-1 13:52 |只看該作者
回覆 Wongbeabea 的帖子

我肥唒係大比pat pat,最難減既地方呀!我手,小腿,面,重呃到人


大宅

積分: 2534

陪月勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-3-1 14:09 |只看該作者

回覆:Wongbeabea 的帖子

我都係165cm.... 原本48kg...23.5"腰。。而家都係54kg..... 不過成日便秘。。。有時去到同未去真係差好遠!

腰圍。。。唔敢度呢。。。




大宅

積分: 3693


6#
發表於 12-3-1 18:03 |只看該作者

引用:回覆 Wongbeabea 的帖子 我肥唒係大比pat

原帖由 Hellokitty610 於 12-03-01 發表
回覆 Wongbeabea 的帖子

我肥唒係大比pat pat,最難減既地方呀!我手,小腿,面,重呃到人 ...
我到時跑步就應該減到手腳




大宅

積分: 3693


7#
發表於 12-3-1 18:04 |只看該作者

引用:我都係165cm.... 原本48kg...23.5"腰。。而

原帖由 evilmei 於 12-03-01 發表
我都係165cm.... 原本48kg...23.5"腰。。而家都係54kg..... 不過成日便秘。。。有時去到同未去真係差好遠! ...
唔知道仲要大幾多




珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


8#
發表於 12-3-1 19:11 |只看該作者
我155cm原本96磅,腰24"

依家 24w.......................
尋日..........129磅 , 肚37"

我真係好想日日落club house用跑步機行快速咁多d同踩健身單車減下磅


男爵府

積分: 6137


9#
發表於 12-3-1 21:03 |只看該作者

回覆:你地原本幾重?腰圍幾多?宜家咩境況?

156cm,43.5kg,腰24,24w5 48kg,腰31




大宅

積分: 3693


10#
發表於 12-3-1 22:58 |只看該作者
nainaitze 發表於 12-3-1 19:11
我155cm原本96磅,腰24"

依家 24w.......................

我都有咁諗過……減住啲先……


大宅

積分: 3693


11#
發表於 12-3-1 22:59 |只看該作者
Waib 發表於 12-3-1 21:03
156cm,43.5kg,腰24,24w5 48kg,腰31

唔係重好多喳喎好好啊


大宅

積分: 2534

陪月勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-3-1 23:14 |只看該作者

回覆:Wongbeabea 的帖子

唉~~咪就係囉!而家成日都唔知點買衫好!

但係今日上完講座。仲要覺得自己其實未係食得夠營養。。都唔知點搞!




男爵府

積分: 6137


13#
發表於 12-3-1 23:42 |只看該作者

引用:Quote:Waib+發表於+12-3-1+21:03+156cm,43.

原帖由 Wongbeabea 於 12-03-01 發表
唔係重好多喳喎好好啊
都有10磅,當中6磅係呢三星期重的,因為我要谷肥bb,同埋想自己似返個孕婦,不過bb本身都係中碼。




大宅

積分: 3693


14#
發表於 12-3-2 03:32 |只看該作者
evilmei 發表於 12-3-1 23:14
唉~~咪就係囉!而家成日都唔知點買衫好!

但係今日上完講座。仲要覺得自己其實未係食得夠營養。。都唔知點 ...

飲多啲湯水囉!


大宅

積分: 3693


15#
發表於 12-3-2 03:32 |只看該作者
Waib 發表於 12-3-1 23:42
都有10磅,當中6磅係呢三星期重的,因為我要谷肥bb,同埋想自己似返個孕婦,不過bb本身都係中碼。



...

我都係中期開始色得快啊


大宅

積分: 2534

陪月勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-3-2 07:57 |只看該作者

回覆:Wongbeabea 的帖子

但係琴日先聽佢講其實湯水唔多營養。。因為我本身唔中意食肉。。而家要好辛苦去達到每日5-6份蛋白質呀!




大宅

積分: 2465


17#
發表於 12-3-2 12:02 |只看該作者
162cm, 未懷孕前48kg, 現在26w, 到了55.2kg。
如果跟醫院的營養指標,我都未食得夠。


珍珠宮

積分: 44373


18#
發表於 12-3-2 13:56 |只看該作者
我都唔知邊度係腰~~~

27W喇,但係個肚都係36"喎,同24W果陣一樣,只係睇落去大左好多~


屋企冇磅唔知重左幾多呀,不過之前24W就比原本重左14磅,3月中做完產檢再匯報~~
輸入搜索內容


男爵府

積分: 5263


19#
發表於 12-3-2 16:32 |只看該作者
未大肚: 104lbs, 腰24吋
生第一胎時: 128lbs (38w), 肚37吋
生完半年: 114lbs, 腰26吋
現在佗第二胎: 124lbs (22w), 肚35吋....預計38w分分鐘超過140lbs

立意生完餵完人奶會睇醫生食藥減肥....心意已決....目標減到104lbs...


大宅

積分: 3693


20#
發表於 12-3-3 03:00 |只看該作者
evilmei 發表於 12-3-2 07:57
但係琴日先聽佢講其實湯水唔多營養。。因為我本身唔中意食肉。。而家要好辛苦去達到每日5-6份蛋白質呀!:ig ...

你飲咩湯?我飲花膠湯啊

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo