2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 415


1#
發表於 12-3-2 21:11 |只看該作者


大宅

積分: 3084

2016畫展勳章


2#
發表於 12-3-2 21:34 |只看該作者

引用:

原帖由 cowbe 於 12-03-02 發表
好早姐,可能遲排卵呢




複式洋房

積分: 415


3#
發表於 12-3-2 21:42 |只看該作者
醫生話唔樂觀


複式洋房

積分: 415


4#
發表於 12-3-2 21:45 |只看該作者
我2月22號自己用試紙check到有,胎襄size真係好細只有0.4mm,醫生話唔樂觀。


大宅

積分: 1228


5#
發表於 12-3-2 22:44 |只看該作者

回覆:cowbe 的帖子

本帖最後由 ackky 於 12-3-5 10:33 編輯

我6wk時胎囊2.5cm。個胎就0.46cm(2月14號)。我是2月5好check到bingo。如果無見紅米隔多個禮拜去照多次就可以確定是米遲排卵還是有問題




大宅

積分: 3084

2016畫展勳章


6#
發表於 12-3-2 22:56 |只看該作者

回覆:急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

我用m計而家9w添,不過我知遲排卵,所以實際得7w,我上2星期照陰超都係得胎襄,而家已經有心跳!而我最開頭,醫生仲話叫我有心理準備,唔似正常懷孕,正常既機會好微好微!而家無事!比信心寶寶!我嗰陣嚇到我死添




大宅

積分: 1063

陪月勳章


7#
發表於 12-3-2 23:12 |只看該作者

回覆:急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

我今日都去照左6w6d,0.26cm,實際5w6d我都怕太細,但醫生無任何feedback




複式洋房

積分: 206


8#
發表於 12-3-3 00:12 |只看該作者

回覆:miffyboy6 的帖子

我前2日照,醫生話我剛5w , 胎襄得0.53咋,仲係超陰先照到US 照唔到,醫生話7w BB先開始有心跳!




複式洋房

積分: 415


9#
發表於 12-3-3 06:37 |只看該作者
咁你地有冇胚胎,醫生點講。


複式洋房

積分: 415


10#
發表於 12-3-3 10:05 |只看該作者
回覆 子翹 的帖子

咁你當時胎襄有幾大。


別墅

積分: 964


11#
發表於 12-3-3 10:50 |只看該作者

回覆:miffyboy6 的帖子

我5week4照,個圓圏入面的科豆有2.8mm,咁即係胎long定個胎有2.8mm?




別墅

積分: 964


12#
發表於 12-3-3 10:55 |只看該作者

回覆:急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

你係照陰照定肚皮超聲波呀?
吾好咁擔心住,醫生多數講左最差先,有時真係會嚇親架




別墅

積分: 964


13#
發表於 12-3-3 10:55 |只看該作者

回覆:急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

你係照陰照定肚皮超聲波呀?
唔好咁擔心主,醫生多數講左最差先,有時真係會嚇親架




別墅

積分: 964


14#
發表於 12-3-3 10:55 |只看該作者

回覆:急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

你係照陰照定肚皮超聲波呀?
唔好咁擔心主,醫生多數講左最差先,有時真係會嚇親架




別墅

積分: 964


15#
發表於 12-3-3 10:56 |只看該作者

回覆:急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

你係照陰照定肚皮超聲波呀?
吾好咁擔心住,醫生多數講左最差先,有時真係會嚇親架




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


16#
發表於 12-3-3 11:12 |只看該作者

急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

我5w4d 只見0.51-0.6cm胎囊。醫生話正常。同埋我遲左3日排卵,可能你都遲左呢?唔好咁擔心

http://www.baby2see.com/development/ultrasound_sonogram/first_trimester_scans.html




大宅

積分: 3084

2016畫展勳章


17#
發表於 12-3-3 11:12 |只看該作者

引用:回覆+子翹+的帖子 咁你當時胎襄有幾大。

原帖由 cowbe 於 12-03-03 發表
回覆 子翹 的帖子

咁你當時胎襄有幾大。
我睇政府,無講呀!淨係話好細好細




複式洋房

積分: 415


18#
發表於 12-3-3 11:48 |只看該作者
回覆 littlericerice 的帖子

我唔係照陰超


別墅

積分: 964


19#
發表於 12-3-3 12:02 |只看該作者

引用:回覆+littlericerice+的帖子 我唔係照陰超

原帖由 cowbe 於 12-03-03 發表
回覆 littlericerice 的帖子

我唔係照陰超
由於太初期,肚皮超聲波會冇咁清楚,所以好多時醫生都會照陰超去確定

如你好擔心,不如去照陰超




複式洋房

積分: 415


20#
發表於 12-3-3 13:35 |只看該作者
回覆 littlericerice 的帖子

如果胎長唔到要幾耐可以再有

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo