夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


1#
發表於 12-3-4 16:43 |只看該作者
發表於 2012-3-4 11:01
#1
發現了男友揾sp...
之前一路成日都上黎,但一直都無開a/c...估唔到第一個post就係因為呢件事
我朋友無意中發現了男友揾sp...sis,她好傷心個心好痛,可唔可以比d支持佢,佢好多晚喊到訓唔著,我唔知可以點開解佢





侯爵府

積分: 21308


2#
發表於 12-3-4 17:35 |只看該作者

引用:發表於 2012-3-4 11:01 #1 發現了男友揾sp.

原帖由 貓貓6299 於 12-03-04 發表
發表於 2012-3-4 11:01
#1
發現了男友揾sp...
有左幾多個月,未嫁都甘,比著我就唔嫁。要唔要個bb都好,唔好嫁




男爵府

積分: 9928


3#
發表於 12-3-4 17:49 |只看該作者
點解要搵sp? 因為你fd大肚? 就算大肚都唔應該咁對個老婆 仲未結真係要考慮清楚

點評

july2011  仲未結真係要考慮清楚  發表於 12-3-4 19:31


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


4#
發表於 12-3-4 20:10 |只看該作者
叫你朋友想清想楚, 唔好諗住結咗婚, 男人會變 ! 到時累自己又累埋bb


男爵府

積分: 6778


5#
發表於 12-3-4 22:34 |只看該作者
支持啲咩呀?悔婚啦,否則將來都係會離婚,你想睇住你朋友死?叫你朋友爆佢男友啲野出來俾佢男友,佢男友家人以及你朋友家人知,咁樣悔婚都不是你朋友問題,係佢男友做錯事,至于你朋友個肚,一係落 一係自己養大,一定唔可以結婚!


瑪瑙宮

積分: 139710


6#
發表於 12-3-4 22:39 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 12-3-4 22:42 編輯

同意, 同呢 d 男人一齊, 難聽 d 講, 自己作賤自己, 為咩? 叫佢醒下, 唔好話唔想 bb 無爸爸, 有呢 d 男人做爸爸, bb 都唔想啦.


大宅

積分: 3600


7#
發表於 12-3-4 22:41 |只看該作者
都係唸清楚佢係咪真係適合做爸爸....唔係唔好害bb...個細係無辜的


瑪瑙宮

積分: 139710


8#
發表於 12-3-4 22:43 |只看該作者
都聽過滾完的男人結婚後無再滾, 但結婚先滾的男人有機會係無止境的.


侯爵府

積分: 20278


9#
發表於 12-3-4 23:36 |只看該作者

回覆:貓貓6299 的帖子

如果做唔到決定就delay 個結婚手續,話唔想大肚見人。無論將來決定係咩,現在一定要留起所有証具,保護自己。否則




大宅

積分: 1943


10#
發表於 12-3-5 00:32 |只看該作者
Sorry,好背,什麼是Sp?


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


11#
發表於 12-3-5 00:40 |只看該作者

回覆:我朋友就快奉子承婚,但發現男友塭Sp可以點做?



睇你個朋友可否一人帶大呀B。可以,飛起佢個賤佬;唔可以,都要嫁架啦,起碼有人幫手養。



點評

simpleAA  咁都嫁咪痛苦一世  發表於 12-3-6 07:50


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


12#
發表於 12-3-5 01:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13695

畀面勳章


13#
發表於 12-3-5 01:18 |只看該作者

引用:Sorry,好背,什麼是Sp?

原帖由 cswind 於 12-03-05 發表
Sorry,好背,什麼是Sp?
Sp=sex partner ar!!




大宅

積分: 1253

畀面勳章


14#
發表於 12-3-5 01:18 |只看該作者

我朋友就快奉子承婚,但發現男友塭Sp可以點做?

我都唔明咩叫sp




男爵府

積分: 6090

畀面勳章


15#
發表於 12-3-5 01:20 |只看該作者

引用:唔好生啦,+個男人咁,+嫁唔過lor...

原帖由 Ling_P 於 12-03-05 發表
唔好生啦, 個男人咁, 嫁唔過lor...
我朋友在上年已經為佢落過一次B了





子爵府

積分: 14677


16#
發表於 12-3-5 01:23 |只看該作者

回覆:我朋友就快奉子承婚,但發現男友塭Sp可以點做?

寧願做單親媽媽都唔嫁佢。




男爵府

積分: 6090

畀面勳章


17#
發表於 12-3-5 01:38 |只看該作者

引用:寧願做單親媽媽都唔嫁佢。 +

原帖由 Bubblegumbb 於 12-03-05 發表
寧願做單親媽媽都唔嫁佢。
我朋友不敢向自己父母講講呢單野及取消婚期(因已經派左帖3個月,親戚及部分舊同事都訂晒機票回來飲佢餐喜酒)
我現在除左響佢喊時遞紙巾外都唔知可以講乜野,咁各位sis我該講什麼開解佢呢?




男爵府

積分: 6090

畀面勳章


18#
發表於 12-3-5 01:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+貓貓6299+於+12-03-04+發表發

原帖由 華美 於 12-03-04 發表
有左幾多個月,未嫁都甘,比著我就唔嫁。要唔要個bb都好,唔好嫁
六月頭龍仔出世




大宅

積分: 2396


19#
發表於 12-3-5 02:02 |只看該作者

回覆:貓貓6299 的帖子

咁佢有冇同男友開口見山講呢件事呢? 我覺得點都要出聲..




禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


20#
發表於 12-3-5 02:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo