自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3501


1#
發表於 12-3-5 10:57 |只看該作者
家中杰科DVD機買了未夠1年,遙控已壞,很多光碟都操作不到。看銷售承諾,有1年保用,(我家用過的電器從未試過在保用期內或三﹑五﹑七年內壞)杰科例外,只好打電話給銷售商求救,拿到杰科在荃灣沙咀道的地址&公司電話,打算親自上門請求保用修理。

親自去之前,先打電話以免白跑一趟,怎知接線小姐態度相當不友善,先說我用的電池可能太強勁或已爛掉,以致遙控壞了,我用的電池是本港最常用的牌子,性能也很良好,搖控壞了怎麼能怪電池?杰科公司人員又指︰杰科的遙控只保用1個月,如果真的是遙控壞,要補80元重新配﹗聽她這麼說後我大吃一驚﹗

原來杰科所謂的保用1年,是不包遙控的,也就是說遙控不是他們產品的一部分。我當初的確是貪他便宜,但我沒想到杰科如此不濟,也沒想到杰科的售後服務這麼差。我現在很後悔,全機只買268,但遙控索價要80,他們公司對自己製造的遙控性能也只1個月的信心,1個月後可能又會壞,唉﹗﹗
我打電話給銷售商,他們也很同情,說︰平野冇好,買杰科好睇你好唔好彩﹗不過他們也料想不到杰科的所謂1年保用是不包遙控的。SIGH…

我在這裏呻是希望大家買杰科前能多些了解此牌子出品的產品性能&售後服務,產品性能方面(我的遙控……希望你比我好彩冇咁的事。)至於杰科的售後服務,為了對他們公平一點,我決定今天去荃灣榮亞工業大廈修理後再向大家作進一步的報告。一年保用期內如要我比多80元買遙控/遙控不能跟機保用我覺得杰科這個牌子真的買不過。

希望大家祝福我吧﹗

點評

961123    發表於 12-3-6 13:27


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-3-5 11:21 |只看該作者
yes~give me five~~我個control都壞左


子爵府

積分: 12801


3#
發表於 12-3-5 11:23 |只看該作者
很正路吧.......
To be or not to be  that is the question~


男爵府

積分: 6355

hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-3-5 11:54 |只看該作者
好奇問吓,有沒有得另配遙控?一時要原廠跟機?


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-3-5 11:57 |只看該作者
杰科咁唔得架??

但係步步高好好用喎~~~

佢好似都係國產~

係咪呀?


男爵府

積分: 6137

2024年龍年勳章


6#
發表於 12-3-5 12:41 |只看該作者
我部"鮑鮑高"用左8年都仲好好wor , remote可上淘寶買, $12 一個.... 好好用


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


7#
發表於 12-3-5 12:42 |只看該作者
我都試過, 好煩,
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


大宅

積分: 3501


8#
發表於 12-3-5 23:30 |只看該作者
回覆 titankaine 的帖子

如果你想修理,我可以PM你地址


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-3-5 23:31 |只看該作者


大宅

積分: 3501


10#
發表於 12-3-5 23:31 |只看該作者
本帖最後由 newmum10 於 12-3-5 23:33 編輯
可以,另配遙控盛惠80大元,去年我全機買268.

KWT 發表於 12-3-5 11:54
好奇問吓,有沒有得另配遙控?一時要原廠跟機?


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


11#
發表於 12-3-5 23:32 |只看該作者
呢隻不嬲都好差架啦


大宅

積分: 4688

畀面勳章


12#
發表於 12-3-5 23:33 |只看該作者
所以唔鍾意用強國出品.


大宅

積分: 3925

畀面勳章


13#
發表於 12-3-5 23:35 |只看該作者
會唔會係潮濕先壞?

近來我家既搖控都時好時壞,放近抽濕機試下啦

點評

~仔仔媽咪~  我都懷疑係關潮濕事,一潮濕天氣乜機都容易壞.  發表於 12-3-5 23:41


水晶宮

積分: 51912


14#
發表於 12-3-5 23:40 |只看該作者
咦...但反而我之前用開呢隻牌子既DVD機兩年都好好用冇壞噃...
如果唔係我家五虎走去咬爛條電線,我相信部機我會用好耐.

不過我都覺得呢部機有樣唔好就係長期插住好易過熱,部機會好慶架!
所以我之後多數係要開黎用時至會插電制.


大宅

積分: 3501


15#
發表於 12-3-5 23:44 |只看該作者
今天上去,那名小姐重申「1年保用期內遙控壞冇得跟進」,於是叫裡面的師傅驗證是否遙控壞了,好在那個師傅好人,試了又試之後換了個遙控給我。

但我回家後還是不行,原來是那部機本身壞了,收不到遙控的信號……
看來過兩天我有空時,又要山長水遠上去求修理了……

對於他們的售後服務,各位姊妹祝我好運吧﹗順帶一提︰原來「尚朋堂」也是那間公司做代理的。
遲些再上來報告。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo