懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2180


1#
發表於 12-3-8 08:23 |只看該作者
我上年12月頭結婚, 結婚之前為左靚靚要節食...結婚後0個個幾月食得好冇節制....
我本身唔係瘦底, 好易肥...結婚0個時129磅, 身高166cm....結婚後個幾月見自己肥左成1x磅, 諗住減肥, 但好快就發現自己有左...而家12wk2...成145磅, 好肥....成隻pig咁...覺得自己好肉酸, 唔開心..

黎咁個6個月我要控制飲食, 我唔想俾自己肥咁多呀!!點算呀.....


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


2#
發表於 12-3-8 08:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1525


3#
發表於 12-3-8 08:37 |只看該作者

回覆:覺得自己好肉酸!!

依家有左BB唔好節食啊,要比BB全面營養,當然都唔好暴飲暴食,既然有左就唔好介意住,等生完黎減,依家BB健康成長先系最重要,我情況同你好似,我飲水都生肉,生果陣重左50磅,依家生完快三個月,體重變化不大,不過收左d腫,繼續努力中




男爵府

積分: 5526


4#
發表於 12-3-8 08:53 |只看該作者

覺得自己好肉酸!!

係囉,好少事啫!

我結婚影婚紗相時都廋架(2年幾前),但上年年頭小x後就補身,無減肥之餘仲食補品都肥左十幾磅。之後打算減下肥才再計劃要B,點知上年9月發現有左,個時體重已經去到68kg(14X lbs), 但有在小B後已經會爲BB著想唔會諗減肥。依家差不多30w, 昨日去健康院產檢,我到依家暫時重了8kg, 姑娘都讚我體重控制得好好, 可能有B前體重已經唔係標準,所以更小心飲食。你不用擔心,只要懷孕時好好控制飲食,生完後好快減返架。





瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-3-8 09:11 |只看該作者
依家唔好節食呀...bb好難吸收營養架
生完bb當你湊佢就會慢慢廋番,唔好咁care 身材啦~


禁止訪問

積分: 1706


6#
發表於 12-3-8 09:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9115


7#
發表於 12-3-8 09:53 |只看該作者

回覆:覺得自己好肉酸!!

肥都可以靚架...著啲鬆身衫唔覺啦
依家最緊要係個bb呀,生完先減啦
如果邊個話你肥你炳番佢啦
公司有個同事口痕成日叫我肥婆,都唔使我開聲佢次次都畀人圍dup




男爵府

積分: 7066

陪月勳章


8#
發表於 12-3-8 09:57 |只看該作者
生完B想瘦好易.
只要你全日自己湊返BB就得.
我BB2,3個月時, 我瘦過未有BB之前.
男同事問我點解生完B仲靚左.


珍珠宮

積分: 39417

2018復活節勳章


9#
發表於 12-3-8 10:03 |只看該作者
陀bb又唔好節食, 但又唔好暴飲暴食, 唔好食咁多太甜同多鹽嘅野. 結完婚後肥番啲係正常. 同埋生完先再減啦. 好過bb唔夠營養.





My Egg Egg Egg Egg Easter House


男爵府

積分: 5973


10#
發表於 12-3-8 10:03 |只看該作者
唔好咁擔心啦

俾 bb 均衡營養係你宜家最大既責任呀~~

你產後會唔會鍡母乳呀? 人地話鍡母乳會易 D 瘦架...

減肥呢 d 野,,,到生左亞 B, 坐埋月先慢慢諗啦~


大宅

積分: 2805


11#
發表於 12-3-8 10:07 |只看該作者

回覆:覺得自己好肉酸!!

唔好咁話自己有B個個都幸福所以先比平曰多左D肉,輕微控制下唔好食太多甜野無益既野囉但點都唔可以節食
其實之前我都有擔心呢個問題好彩後尾C6,朋友開解左咋,大家努力




別墅

積分: 863


12#
發表於 12-3-8 10:49 |只看該作者
唔好見野就食,均衡最重要
任性媽媽與固執仔仔


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 12-3-8 10:53 |只看該作者
生完BB 後先慢慢減啦~


大宅

積分: 3478

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-3-8 11:02 |只看該作者
如果有人話你肥,你咪話我而家好幸福,又有老公錫,又就快榮升做媽媽,你係咪好羨慕呀
我仲惨過你啦,我未有之前108磅,到而家37wk4,75kg,
我都冇唔開心,仲覺得好幸福添
3月14出世了,只要呀B身體健康,我就滿足了^.^


大宅

積分: 1132


15#
發表於 12-3-8 11:40 |只看該作者

引用:結婚係會令人發福,呢個係事實,你算好啦,我

原帖由 KAYIBABY87 於 12-03-08 發表
結婚係會令人發福,呢個係事實,
你算好啦,
我又矮過你又肥過你,
你會唔打錯!78kg=191lbs喎?
唔好咁上心!我最肥173lbs!我都係上年12中結婚!結婚減到15x lbs!個時都好肥!
我依傢11w已經有16x lbs!高165!
個個叫我生完先減!唔好理!本身肥底!
我希望唔好重到18x lbs 幾就可以了!





禁止訪問

積分: 1706


16#
發表於 12-3-8 12:38 |只看該作者

回覆 回覆:c_cbread的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10517


17#
發表於 12-3-8 12:42 |只看該作者

回覆:覺得自己好肉酸!!

生完再一減




男爵府

積分: 7736


18#
發表於 12-3-8 12:56 |只看該作者
我都覺得自己肉酸噶,不過都系以bb為重,一定要比夠營養佢
講難接受,我仲難接受,我由細到大都比人叫瘦骨仙,臉尖尖咁,點知而家變成大圓臉,就快虎背熊腰!
結婚前都系42-45kg從來唔會過45kg噶,就系個個話我瘦,我咪系咁增肥咯、而家已經有55kg啦,無你咁高tim!同你一樣12wks咋
唔知你胃口點,我胃口超好噶,成日食,我都驚過你~


男爵府

積分: 5744


19#
發表於 12-3-8 12:57 |只看該作者
好有同感, 覺得自己大隻咗好多, 唔開心, 不過我唸係時間的問題, 遲d 適應咗就ok. 我近來輕了幾磅, 反而胡思亂想


大宅

積分: 3392


20#
發表於 12-3-8 13:01 |只看該作者
我覺得問題唔在於你重左幾多, 而係醫生覺得有沒有問題 ~
如果醫生無話有問題, 即是 ok 啦 ~
如果醫生話有問題就要控制下 (係均衡飲食 not 節食)

其實我覺得 d 人話唔怕啦, 為 bb 好之類唔正確
媽媽肥唔一定因為多營養, 可能o係飲食上有 d 唔正確

最緊要係問專業人士意見 law!
為的是健康, 不是老公介不介意!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo