懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2512

畀面勳章


1#
發表於 12-3-8 15:24 |只看該作者
今日東區book了飲糖水同母嬰評估, 9點開始飲糖水, 之前聽好多媽媽講都幾難飲同有機會嘔翻出黎或者頭暈, 未飲之前宦擔心左好耐, 到飲入口果吓, 其實都唔係禁難飲吧, 之後飲完又唔覺有咩身體變化, 過了兩小時後再抽血就完成了, 經過依個情況覺得無難度, 而且呀b成朝都旭旭下, 好似佢都覺得好開心感, 所以心情非常好, 之後就等照超聲波了...

http://www.baby-kingdom.com/foru ... ead&tid=4566916
依條link係之前係BK傾訴左我知道呀b心臟有肌瘤既過度情況...

今日已經29w了, 再黎到照超聲波既日子, 之前一直都好正面感去面對, 成日都對自己同bb講, 我地要一齊努力, 之後既路點難行媽媽都會同bb行落去, 要一齊加油...
頭先一邊照, 醫生同我講其他都正常, 不過都係果樣啦...bb心臟個肌瘤都係影響佢左心房, 比起上次黎睇, 個肌瘤係左心房既大動脈上有d阻擋, 令佢左心房既發育唔係太理想比較右心房係細左, 不過點都係要等bb出世後先可以安排倒情況, 而家係咩都做唔倒...
醫生同我講, 情況唔太理想, 最壞情況係出世後會有心臟衰竭或者... 其實聽到依道, 我果刻真係空白一片...只可以[嗯]...
到左完成晒所有程序, book埋下次產檢之後我就離開醫院...其實我真係唔知自己做緊乜野...只係諗起呀b同老公, 所以即時whatsapp講比老公知, 當然老公可以做既就係安慰, 叫我唔好諗太多, 醫生都唔會有100%準確的...我個腦都一樣係空白一片...回覆都係[嗯]...
回到家換衫後, 呆呆坐係電腦前面, 已經再控制唔倒自己做唔應該做既事...就係哭起來...失控崩潰了...很辛苦...心很痛...
呀B你要加油呀!! 爸爸媽媽點都會係你身邊支持你!! 你好叻架!!


大宅

積分: 2002


2#
發表於 12-3-8 15:43 |只看該作者
樓主你要加油, 你要比信心BB


子爵府

積分: 12310


3#
發表於 12-3-8 15:44 |只看該作者

引用:樓主你要加油,+你要比信心BB

原帖由 ollieww 於 12-03-08 發表
樓主你要加油, 你要比信心BB
加油




大宅

積分: 2534

陪月勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-3-8 15:45 |只看該作者
振作呀..... 你要努力....同時幫bb加油!!


禁止訪問

積分: 153


5#
發表於 12-3-8 15:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 244


6#
發表於 12-3-8 15:48 |只看該作者
本帖最後由 0715 於 12-3-8 16:02 編輯

看到你之前的一篇帖子..我也眼濕濕...

大概之前一個月...我也因為身體不舒服...入左東區醫院幾日...

個次之後...我開始明白...懷孕之後...令怕痛的我堅強、忍痛能力高了 !

一個bb...由他出現在肚子個一刻...做媽媽的已開始擔心...

[ 養兒一百歲,長憂九十九 ] 說得好 !!!

只要bb 平安健康...做父母甚麼都願意 ~

願主保守你們一家平安、健康 ! 賜福給你們一家 !



男爵府

積分: 7378


7#
發表於 12-3-8 15:49 |只看該作者

回覆:今日由開心到唔開心...忍不住哭了...

加油呀!不要放棄!




伯爵府

積分: 16360


8#
發表於 12-3-8 15:50 |只看該作者

回覆:今日由開心到唔開心...忍不住哭了...

加油呀!




伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


9#
發表於 12-3-8 15:51 |只看該作者

回覆:今日由開心到唔開心...忍不住哭了...

我建議你出去私家照多次啦!仔細些,你要保重!




男爵府

積分: 7851


10#
發表於 12-3-8 15:51 |只看該作者

回覆:今日由開心到唔開心...忍不住哭了...

祈禱啦。生命由上面而來,人可以做到係好有限,就算佢媽咪,bb,醫生其實都好無助。所以惟有交託天上。自己也要充滿極積,信心和感恩的心。正能量就會大好多,bb都感受到的。加油



點評

spongybob  agree  發表於 12-3-9 00:17


複式洋房

積分: 289


11#
發表於 12-3-8 15:53 |只看該作者
妳同BB 都要加油呀!


禁止訪問

積分: 4594


12#
發表於 12-3-8 15:54 |只看該作者

回覆:今日由開心到唔開心...忍不住哭了...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8779


13#
發表於 12-3-8 15:54 |只看該作者
回覆 venusmax 的帖子

樓主,要堅強呀....都行到呢部,希望阿b堅強,會有奇蹟...加油呀


大宅

積分: 1841


14#
發表於 12-3-8 15:56 |只看該作者
加油,對bb有信心,俾d正能量佢


男爵府

積分: 5744


15#
發表於 12-3-8 15:59 |只看該作者
保重呀!!! 唔擔心就假, 唯有作最好的準備, 最壞的打算啦

記得,好多人支持你架


大宅

積分: 1266


16#
發表於 12-3-8 16:03 |只看該作者
回覆 venusmax 的帖子

你要努力, 比多d正能量阿b, take care


大宅

積分: 2805


17#
發表於 12-3-8 16:06 |只看該作者

引用:保重呀!!!+唔擔心就假,+唯有作最好的準備,+

原帖由 Happi_Mum 於 12-03-08 發表
保重呀!!! 唔擔心就假, 唯有作最好的準備, 最壞的打算啦

記得,好多人支持你架 ...
無錯呢度好多人支持你,加油,放鬆D唔好喊同小B一齊努力




大宅

積分: 1489


18#
發表於 12-3-8 16:07 |只看該作者
妳的愛bb一定感受到. 加油呀!


大宅

積分: 2295


19#
發表於 12-3-8 16:11 |只看該作者

回覆:今日由開心到唔開心...忍不住哭了...

樓主同bb都要加油呀!




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-3-8 16:38 |只看該作者
睇到我都眼濕濕,樓主你要tough d, 比多D正能量小B,佢一定收到兼會同你一齊加油架,never give-up !!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo