懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2168


1#
發表於 12-3-9 13:05 |只看該作者
頭先係聯合做完檢查,血壓158/76, 俾醫生叫入院,如果吾入,要自己買血壓計自己早、午、晚三次量血壓。如上壓過140,要即刻入院。

點算呀?我吾想開刀,要點做先好?仲有,買邊隻血壓計?好煩。




禁止訪問

積分: 1706


2#
發表於 12-3-9 13:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6161


3#
發表於 12-3-9 13:33 |只看該作者
你之前有無血壓高?
有無係私家驗過?
家族有無人有高血壓?
我係出面量血壓都無問題
係得醫院先話我高架咋 (151/78)
不過我係瑪嘉烈
我個陪月都話醫院d計偏高
所以你唔好自己嚇自己先
搵其他血壓計量多幾次先啦
我建議買醫生用既水銀計,最準


男爵府

積分: 5137


4#
發表於 12-3-9 13:41 |只看該作者
咁你入吾入院?其實係臥床休息會好D.幾多週?


大宅

積分: 2168


5#
發表於 12-3-10 01:37 |只看該作者

回覆:血壓高,點算好?

多謝大家關心呀!而家33週,下午再去左c+睇擺意見同量多次血壓,上壓136。c+都建議買個血壓計返屋企好d,所以買左個手腕型。我唯有乖乖地多d休息同清淡d啦!不過吾知係咪心理作用,今日個頭痛左成日,好耐未試過勒!




男爵府

積分: 8769


6#
發表於 12-3-10 02:22 |只看該作者

回覆:血壓高,點算好?

I'm 36 wk, 今日入左廠了,血壓常over 150, 如下降番就可以拖,唔係的話要我星期一生......




男爵府

積分: 8769


7#
發表於 12-3-10 02:23 |只看該作者

引用:多謝大家關心呀!而家33週,下午再去左c+睇

原帖由 mrsaprilee 於 12-03-10 發表
多謝大家關心呀!而家33週,下午再去左c+睇擺意見同量多次血壓,上壓136。c+都建議買個血壓計返屋企好d,所 ...
頭疼問題大,最好入院!




伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-3-10 07:14 |只看該作者

回覆:血壓高,點算好?

有頭痛或者眼花就要入院!我都係聯合量到高血壓,入過一次醫院全日check住,血壓次次都好正常,check下安心啲!




大宅

積分: 2168


9#
發表於 12-3-10 16:35 |只看該作者

回覆:OnDIETMaMi_48KG 的帖子

我新年時俾佢地捉過一次勒,全日check住,無事先俾我出返黎。但琴晚係屋企check係113,無事好正常呀!




男爵府

積分: 6543


10#
發表於 12-3-12 11:40 |只看該作者
回覆 mrsaprilee 的帖子

緊係入院check清楚好d嘞,又可以比自己休息吓。我未生果時都係咁,已因為血壓高入過院3次嘞,醫院又會幫你安排埋照超聲波又會幫你check得密d。不過坦白講,我次次去醫院量血壓都高,醫生都有同我講佢哋部機係量出黎會高d傢,如果好人d果d醫生會幫我用手動再量多次。同埋我都用過手腕型血壓計,我覺得唔咪咁準。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo