懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 550


1#
發表於 12-3-9 16:06 |只看該作者
如題




大宅

積分: 1044


2#
發表於 12-3-9 17:17 |只看該作者

回覆:個半月bb 兩日冇大便有冇問題?

唔超過3日就ok!醫生話架!如果想啲便便靚啲,一日比1-2oz水bb飲啦!




男爵府

積分: 6752


3#
發表於 12-3-9 21:36 |只看該作者
回覆 BBQMAMA228 的帖子

我尋日去健康院醫生又話BB唔駛O甘快比水佢飲,真係好矛盾


別墅

積分: 550


4#
發表於 12-3-10 00:24 |只看該作者

回覆:個半月bb 兩日冇大便有冇問題?

醫院教六個月前bb唔比飲水,我唔敢比喎





大宅

積分: 2325


5#
發表於 12-3-10 00:53 |只看該作者
無問題~~有人話有屁屁放~~即係D腸有郁~~咁就無問題~~
我個仔到而家7個幾月都唔係日日有便便架~~睇過醫生~~佢話只要佢唔辛苦~~又無痾到肛門撕裂盲無問題~~
我個仔最勁果時試過一個月痾幾日屎咋~~~


別墅

積分: 550


6#
發表於 12-3-10 01:38 |只看該作者

回覆:個半月bb 兩日冇大便有冇問題?

多謝大家既回復,而家放心啲喇




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo