懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 374


1#
發表於 12-3-9 19:58 |只看該作者
我26/2生左小b,但傷口到而家伸未好返,今日發現陰道口有粒白色同黑色東西,唔知係咩仲有少少痛!真係好驚!




大宅

積分: 4741


2#
發表於 12-3-9 23:21 |只看該作者

回覆:Natnatam 的帖子

你係咪見到線同個傷口呀?我生完都有用鏡照過自己既傷口,可能我傷口比較大,所以我見到既係黑色一點然後白色一個小洞,然後再黑色一點再白色一個小洞!!




複式洋房

積分: 374


3#
發表於 12-3-9 23:29 |只看該作者

回覆 回覆:birdbird522的帖子

黑色個舊睇清係咪線,但白色個粒似含濃!






大宅

積分: 2833


4#
發表於 12-3-9 23:34 |只看該作者
那你去睇醫生好喎

發炎就煩了



大宅

積分: 4741


5#
發表於 12-3-10 01:10 |只看該作者

回覆:Natnatam 的帖子

如果好痛就快d去睇醫生!我果時個傷口好"那",之後我奶奶個朋友係醫院做既,比左隻藥膏擦,就好返啦!!




複式洋房

積分: 374


6#
發表於 12-3-10 01:39 |只看該作者

會陰傷口問題

5該晒!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo